Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ligt die nou bij de grens in Duitsland ofzo? Want die bordjes op die foto lijken behoorlijk Duits.
Ligt die nou bij de grens in Duitsland ofzo? Want die bordjes op die foto lijken behoorlijk Duits.
mocht ie er zaterdag nog liggen, dan pik ik hem mischien even op
als ik die locatie kan vinden![]()
Hmmmmm toch erg stil hier omtrend de stok. Maar ik heb zo'n vermoeden dat er binnenkort wat staat te gebeuren![]()
Wat ben jij van plan?
Wat ben jij van plan?
Wat denk je misschien van de stok verplaatsen?![]()
Naar het midden van het land heb ik zitten denken, maar dat gaat m niet worden denk ik, weet daar de plaatsnaamborden niet te vinden waar ik binnenkort heen moet
Dus word hier ergens in de buurt...... En ja de stok is dus momenteel in mijn bezit.![]()
Naar het midden van het land heb ik zitten denken, maar dat gaat m niet worden denk ik, weet daar de plaatsnaamborden niet te vinden waar ik binnenkort heen moet
Dus word hier ergens in de buurt...... En ja de stok is dus momenteel in mijn bezit.![]()
als je hem meeneemt, laat je hem dan wel gewoon in Nederland?Ik neem hem 6 mei wel naar Baarle.
Of 21 april naar Brabant in Drunen.
Maar dan zou ik hem (weer) in bezit moeten krijgen![]()
als je hem meeneemt, laat je hem dan wel gewoon in Nederland?