[Forumgame] De vuurwerkstok!

Ik weet waar die ligt, morgen hem ophalen. Na half 5. Maar dit meldt ik nog!
Is dus nog niet zeker! :)

Alleen weet nog niet precies waar ik hem ga neerleggen.

Edit: Heb een idee:
We kunnen misschien bijhouden waar de vuurwerkstok is geweest en wie hem daar neer heeft gelegd.
Dus nu al:
Geleen - Davinstyle

staat al in de OP :)

Leuk, het is begonnen:D

Als iemand hem nu mee neemt naar de efteling, en we hem dan aan de python vastmaken.. Telt dat ook?:p

Hoe gaat deze stok ooit in het noorden komen? neem aan dat iemand niet voor de grap met dat bordje 100km gaat rijden?

Wees gerust, er zijn ook mensen die, niet voor de grap, naar het noorden moeten. Mocht ik in het bezit komen van de stok leg ik m wel die richting op.
Leuk spel trouwens. :)

Wees gerust, er zijn ook mensen die, niet voor de grap, naar het noorden moeten. Mocht ik in het bezit komen van de stok leg ik m wel die richting op.
Leuk spel trouwens. :)

denk het ook, aan bijvoorbeeld mensen die voor hun werk of andere dingen een stuk moeten reizen.. als ik hem in mei weer in bezit kan krijgen, komt hij sowieso richting Venlo! :)

Als ik hem 6 mei krijg, dan gaat die mee naar de LVC meeting in Baarle Hertog. Daar kan iemand hem weer meenemen? :)

volgens mij is het juist het leukste als je niet van te voren aangeeft waar je de stok eventueel mee naar toe wil nemen :)

De stok is in de handen van ons (ik en rbfirework).
We gaan hem zometeen verplaatsen!
Waar?
IMG_2268.jpg

IMG_2269.jpg

IMG_2271.jpg

IMG_2273.jpg

IMG_2272.jpg

IMG_2270.jpg

Hier ligt de sleutel

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan