Formaat kleinvuurwerk

Ik meen dit ergens anders al gevraagd te hebben maar weet niet meer waar.

Vanwege een project die ik in me hoofd heb wil ik van romeinse kaars 10sh, Shock (Wolff of Katan), Thunder king (Pyro Power), Asian Thunder (GBV) en Thunder Flower (GBV?).

Alvast bedankt voor degene die deze maten kunnen doorgeven!

Ik meen dit ergens anders al gevraagd te hebben maar weet niet meer waar.

Vanwege een project die ik in me hoofd heb wil ik van romeinse kaars 10sh, Shock (Wolff of Katan), Thunder king (Pyro Power), Asian Thunder (GBV) en Thunder Flower (GBV?).

Alvast bedankt voor degene die deze maten kunnen doorgeven!

Romeinse kaar 10 sh is rond de 25/30 cm en 0.5 cm MAX in diameter.

Single Shots zijn meestal maar 10/13 cm in hoogte, en vrij grote diameter rond de 3/4 cm zou ik zeggen. Asian Thunders zijn een iets langer en wat smaller dan TK

Thunder Flower is een vrij dikke kaars, denk rond de 2/3 cm diameter en niet zo hoog denk zo'n 50/70 cm?

Dit zijn schattingen maar ik denk wel dat ze vrij accuraat zijn;)

Bedankt voor je reactie daar kan ik al wat meer mee, met de flower thunder bedoelde ik eigenlijk ook de single shots, niet de kaars.

Ja is goed Edwin, meld het maar even als alles binnen is.
Ik hoop voor een leuk bedrag een leuke soort van cake te maken, heb wel wat leuke ideeen maar ben bang dat me budget niet zo groot wordt vanwege mijn andere hobby's.

Spreek je Edwin.

Kunnen we hier niet een algemeen topic van maken voor de afmetingen van klein vuurwerk? Is erg handig voor als je bijvoorbeeld een rekje wilt gaan maken. Ik vraag mezelf ook altijd die afmetingen af, zodat ik voor oud en nieuw alvast wat kan knutselen.

Dus als iedereen die nog wat heeft liggen misschien wat klein spul kan opmeten en de gegevens hier plaatsen? dan kunnen we er een mooi lijstje van maken? :)
zelf heb ik alleen niks meer liggen, haha, maar daarom vraag ik er ook naar.

Dus, misschien een goed idee?

Back
Bovenaan