Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Leuke compound, maar ze zijn goedkoper te vinden.Deze 75 waard? Nu in de openingsactie bij vuurwerktoppers.
Had deze twee jaar geleden gekocht in Haaksbergen voor 49 euro. Afgelopen jaarwisseling geschoten. Niet echt bijzonder, zou er niet meer aan uitgeven dan wat ik ervoor betaald had.Deze 75 waard? Nu in de openingsactie bij vuurwerktoppers.
Naar mijn mening is die geen 75 Euro waard. Beetje categorie "vooravond puttelspul" en ik zou hem zelf nog niet kopen voor 50 EuroDeze 75 waard? Nu in de openingsactie bij vuurwerktoppers.
Ik ben absoluut geen fan van Katan, maar voor 50 euro deze bak aan kunnen schaffen dan zeg ik toch echt ja, uitgaande van de filmpjes uit 2024 in dit topic.Naar mijn mening is die geen 75 Euro waard. Beetje categorie "vooravond puttelspul" en ik zou hem zelf nog niet kopen voor 50 Euro
Ik heb een aantal Katan producten altijd graag gehad, de Specials, Loud! serie, maar die New Style....Ik ben absoluut geen fan van Katan, maar voor 50 euro deze bak aan kunnen schaffen dan zeg ik toch echt ja, uitgaande van de filmpjes uit 2024 in dit topic.
Dus waar is deze goedkoper te vinden dan de 75 euro ?
Voor 50 per stuk, waar ?Hem hem voor dit jaar ook weer 2x besteld
Ik reageerde meer op KnettermansVoor 50 per stuk, waar ?