Fonteinzak [Ass.]

Ik adviseer jou ook even om de foute labels eraf te pulken. Laten zich op zich redelijk makkelijk verwijderen. Mocht je controle op straat krijgen dan voorkom je daar ook een hoop gezeik mee :wink:

Gedaan, daar zit i.d.d. gewoon het cat 1 labeltje onder

Screenshot_20201229-155432_Gallery.jpg

Bij de Coop in Gorinchem nog 2 volle bakken aanwezig vandaag.
1 voor 10 euro 2 doosjes voor 15 euro.

Net nog 4 doosjes gescoord.
Althans 3 er stonden 2 meisjes buiten hun geld uit te tellen voor een doosje fonteinen.
Hadden 3 euro te weinig ofzo.
Ja en anders hebben we geen vuurwerk riepen ze.
Heb ze maar onder voorwaarden dat ze het thuis afsteken 1 doosje meegegeven zonder kosten.
Huppelend door de straat zijn ze naar huis gegaan.
Beetje dat pyrogevoel blijven voeden...

En ja ze waren 14!

Hoor net van de Vuurwerkhal dat ze deze niet meer mogen uitleveren omdat er cat 2 in zou zitten... dus toch die foute sticker :P

Gelukkig 7 dozen bemachtigd.
Zeg je eerlijk zijn prima fonteinen voor die centen.
Crackling is daadwerkelijk crackling ipv gesputter wat lijkt op bruisende boter in een pan.

Het was inderdaad gewoon top spul voor cat 1. Ik had er 0.0 van verwacht en dat hele cat 1 kon me gestolen worden eerlijk gezegd. Maar toch positief verrast over de fonteinen van CR!

Helaas batch 2021 geen crackling meer. Eerlijk gezegd vond ik de effecten van alle drie de fonteintjes erg tegenvallen. Een doosje meegenomen afgaande op de reviews van vorig jaar. Nu maar hopen dat de fonteinzak bij de Aldi in het assortiment zit dit jaar……

Helaas batch 2021 geen crackling meer. Eerlijk gezegd vond ik de effecten van alle drie de fonteintjes erg tegenvallen. Een doosje meegenomen afgaande op de reviews van vorig jaar. Nu maar hopen dat de fonteinzak bij de Aldi in het assortiment zit dit jaar……

Volgens mij is dat die doos die ze bij de China red dealers hebben. De Pyro Pipo’s Delft hebben er een video van gemaakt, het schijnt troep te zijn

Maar goed dat er dan nog 2020 op de dozen staat die ik laatst gehaald heb :p

Haha lekker is dit... ik heb duidelijk te laat dit topic gelezen... :D
Net 2 doosjes opgehaald bij Intratuin, ervan uitgaande dat het nog de kwalitatief prima versie was. Jammer dus...

Batch 2022 kan je beter laten liggen. Gewoon om te janken zo slecht. Fonteinen komen niet hoger dan 30 cm. Zo jammer. Was best een leuk assortimentje voor het geld.

Back
Bovenaan