Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Net nog even 3 dozen gescoord ligt een complete bak vol bij de Coop in Gorinchem.
Thanks! Heeft elke Coop dit denk je?
Helaas batch 2021 geen crackling meer. Eerlijk gezegd vond ik de effecten van alle drie de fonteintjes erg tegenvallen. Een doosje meegenomen afgaande op de reviews van vorig jaar. Nu maar hopen dat de fonteinzak bij de Aldi in het assortiment zit dit jaar……
Helaas batch 2021 geen crackling meer. Eerlijk gezegd vond ik de effecten van alle drie de fonteintjes erg tegenvallen. Een doosje meegenomen afgaande op de reviews van vorig jaar. Nu maar hopen dat de fonteinzak bij de Aldi in het assortiment zit dit jaar……
Haha lekker is dit... ik heb duidelijk te laat dit topic gelezen...Helaas batch 2021 geen crackling meer. Eerlijk gezegd vond ik de effecten van alle drie de fonteintjes erg tegenvallen. Een doosje meegenomen afgaande op de reviews van vorig jaar. Nu maar hopen dat de fonteinzak bij de Aldi in het assortiment zit dit jaar……