Folder Vuurwerkland Steenbergen 2010/2011

Jeko

VWC lid
Hier is hij dan :D de digitale versie van de folder 2010/2011 van Vuurwerkland Steenbergen. Voor de liefhebbers is er een PDF-versie beschikbaar via mijn website: klik hier (PDF 5,6mb)

9524300.29010b79.jpg

9524301.e9a79dd4.jpg

9524302.164e62ac.jpg

9524303.fd420721.jpg

9524304.f4b18003.jpg

9524305.dced23eb.jpg

9524306.e7482f51.jpg

9524307.13169f40.jpg

Jeroen ik heb je gemist jongen!

Maar echt een prachtige folder is het geworden zeg, deze komt zeker in de folderverzameling te zitten.

Hopelijk zijn de prijzen ook zo bij vwland Appingedam. Daar zou ik erg blij mee zijn :D
Maar het is bijna december, en dan komt de site online, dus nog even afwachten

Dat noem ik nou nog eens een collectie! Alle populaire artikelen en ongelofelijk veel keus, dat zouden ze hier in de buurt moeten hebben. En wat ik ook een goeie zet vind is dat de stuntartikelen meetellen voor het gratis vuurwerk, want dat vind ik altijd zo flauw van winkels dat ze dat niet meetellen.

Is er toch nog buurt assorti?Of is dit nou een domme beredenatie als ik denk dat ze nog te koop zijn als ze in de folder staan...

Schitterende collectie fam. quintus :D
Bravo ook voor de mooie folder! Dat er maar velen van mogen worden ingeleverd, het is je gegund.

Folder was toen al gemaakt helaas. Royal Fireworks staat er niet tussen. Ik zou China by Night of Galaxy/Uranus pakket in de plaats nemen.

Het is een prachtige folder geworden Jeroen. En er zitten prachtige achtergrond fotos in de folder! :D :wink:

Ik heb inmiddels een fysieke versie gisteren opgehaald in de vernieuwde en uitgebreide winkel van Vuurwerkland Steenbergen. Ook de Winkel is erg mooi geworden!

Deze ga ik zorgvuldig bewaren!

Hemeltjelief, van hoeveel verschillende importeurs hebben jullie producten in deze folder? Ik herken Broekhoff, Brave & Wichers, Wolff, Vuurwerktotaal, Zena NL, Marijn, Schuurmans en Cafferata.

En ja, ik weet dat er in 3-4 jaar geen post hierin is geplaatst.

Back
Bovenaan