Folder Lidl Duitsland 2025

Ik ben bang dat je gelijkt hebt. Ik heb verschillende postcodes geprobeerd dat kun je namelijk ook doen als.je een folder wil zien.

Afgelopen zaterdag had Albert nog een demo voor de influencers/winkels. Naar verluid hebben ze het wel degelijk, en lagen de bunkers daar vol. Dingetje is alleen wel dat menig duits vuurwerkfan ook zegt dat Albert na 9u op dag 1 niet meer te verkrijgen zal zijn door de giga vraag.

Vanuit Albert is er ook geen officiele bekendmaking of winkels nog naleveringen zullen krijgen, of dat juist alles in 1x wordt geleverd zoals voorheen veelal het geval was. Dit is wel veel gevraagt, maar bewust door Albert geen antwoord op gegeven. Vermoed dus dat de filialen 1 levering krijgen.

22dec definitief antwoord/bekendmaking op voorraden bij de filialen, en 29dec gewoon om 6u voor die lidl staan wil je zeker wat albert spul krijgen.

T komt er dus wel aan, vraag is alleen waar en hoeveel. Wellicht dat Lidl het er bewust af heeft gehaald gezien Albert geen goede beloftes kon afgeven.

Afgelopen zaterdag had Albert nog een demo voor de influencers/winkels. Naar verluid hebben ze het wel degelijk, en lagen de bunkers daar vol. Dingetje is alleen wel dat menig duits vuurwerkfan ook zegt dat Albert na 9u op dag 1 niet meer te verkrijgen zal zijn door de giga vraag.

Vanuit Albert is er ook geen officiele bekendmaking of winkels nog naleveringen zullen krijgen, of dat juist alles in 1x wordt geleverd zoals voorheen veelal het geval was. Dit is wel veel gevraagt, maar bewust door Albert geen antwoord op gegeven. Vermoed dus dat de filialen 1 levering krijgen.

22dec definitief antwoord/bekendmaking op voorraden bij de filialen, en 29dec gewoon om 6u voor die lidl staan wil je zeker wat albert spul krijgen.

T komt er dus wel aan, vraag is alleen waar en hoeveel. Wellicht dat Lidl het er bewust af heeft gehaald gezien Albert geen goede beloftes kon afgeven.

Gezien het feit dat in Duitsland het zeker niet standaard is om na te leveren (enkele merken doen dat wel zoals Weco, maar dan sporadisch op een dag en zeker ook niet alle filialen) acht ik de kans dat Albert nalevert heel klein.

Wordt dus met een gummylat en en knuppel naar duitsland 🤣😆

Nee mij niet gezien.. verschrikkelijk doe Duitse supermarkten tegenwoordig!

Laatst bewerkt:
Ik woon in Duitsland en heb al mijn vuurwerk in Nederland (en België) besteld. Vind het zo armoe, al dat gegraai. Net de dm-drogerie, die sla ik direct bij de grens ook over. Vaak alle schappen leeg geraust.

Geen Bugano fonteinen op de lijst lijkt het, alleen eentje van 10 euro.
Inderdaad viel mij ook op.

Wat ik ook zojuist zie is dat er achter de Albert produten 2x een *'tje staat. En als je kijkt zie je onderop staan dat 1x een *'tje betekend dat er maar 1 levering is. Dus wellicht worden er wel degelijk meerdere leveringen gedaan van Albert dit jaar.

En er staan ook geen pijlen pakketen op deze lijst, dus wellicht echt regio gebonden qua bestellijst omdat dit naast de grens ligt.

Zitten zat goede cakes tussen ook als.je die van albert niet mee rekent. Tip ik woon er vlakbij zet je tuinstoel om 0500 uur al voor de lidl want dan zijn er zelfs al mensen...

Is het dan mogelijk om vuurwerk te bestellen bij de Lidl in Duitsland? Of is dat oor de filialen waar je niet in mag. De echte grensfilialen zeg maar.

In de 'drukke' grens filialen heb je vaak zoon lijst die kan je invullen en dan halen hun het voor jou. Zelf heb ik dat nog nooit gedaan. ik ga altijd naar heek voor een lidl zo dicht bij de grens is het niet druk. Ookal denk ik wel dat die lijsten fijner en sneller zijn, maar ik vind het uit de schappen halen ook wel wat hebben.

Is het dan mogelijk om vuurwerk te bestellen bij de Lidl in Duitsland? Of is dat oor de filialen waar je niet in mag. De echte grensfilialen zeg maar.
Als ze nog toekomen aan die lijsten dan kan je daarop inderdaad aangeven wat je zou willen hebben en dan pakken ze het voor je. Maar ze vullen dan soms ook nog tussentijds de schappen aan.

Back
Bovenaan