[Folder] Lidl 2019

Oorspronkelijk geplaatst door chappie
wat ik uit filmpjes op YouTube zag heet de galaxis nu take off
Waar is deze te koop dan?

Waar is deze te koop dan?

galaxis is altijd al take off geweest. galaxis was de omlabeling voor de lidl.

takeoff is vaak bij de betere vuurwerk winkels te krijgen in duitsland

Power Up(shell effect), Mr. Hide, en Goldfinger zijn de grootste cakes van de Lidl. In Duitsland moet je vooral naar de buis grootte kijken. Deze genoemde cakes hebben allen een buis grootte van 30 mm(maximaal) en geven daarom ook de mooiste en grootste effecten. Beasmaster, Pretty Heaven, Daredevil en alle Bugano Vulkanen zijn dit jaar de musthaves bij de Lidl.

Dit ben ik niet met je eens. Had vorig jaar ook enkele 30mm cakes maar vond ze niet mooi. Dr Jeckyll en Mr Hyde onder andere. De burst knalde het effect uit elkaar waardoor het maar magertjes was. Ik weet niet of ik toevallig slechte cakes had maar het viel me op dat de bekende toppers zoals Black Ice zeker beter waren.

Bij de Lidl in shutdorf geweest wat een drama er was zeer weinig. Kom er al jaren maar zo weinig.en bij bad bentheim was het ook leeg. Bij de Aldi daar lag genoeg. Even bij de bostenborse geweest.volop keuze dikke potten gescoord kosten hier in no 29.95 daar 7.99.

Bij de Lidl in shutdorf geweest wat een drama er was zeer weinig. Kom er al jaren maar zo weinig.en bij bad bentheim was het ook leeg. Bij de Aldi daar lag genoeg. Even bij de bostenborse geweest.volop keuze dikke potten gescoord kosten hier in no 29.95 daar 7.99.

beetje zelfde ervaring, lidl, echt bizar druk in oa kalkar en Xanten, Netto vlakbij Xanten liep geen kip. (kijken wie er een flauw grapje gaat maken). Aldi Xanten en Kalkar volop keuze, bedrijvig maar niet overdreven. Edeka in Xanten was helemaal niks.

Zonde dat de Titania en de Cyborg na een jaar er al uit gehaald zijn. Galaxis vond ik ook altijd een mooie cake, ook eruit. Goed om te zien dat de Power Up van 22.99 naar 19.99 is gegaan.

Zojuist de demo bekeken op youtube. Stormy Flash en Pretty Heaven naar mijn mening beste nieuwkomers! Zagen er erg goed uit.

Titania , cyborg en galaxis waren volop te koop bij de Lidl in rheine

Bij de Lidl in Selfkant (Sittard) stond gistermorgen om 7.15 uur al een dikke rij buiten van zo'n 50 meter ofzo, toen we de eerste bestelling bij VuurwerkDuitsland (ernaast) gingen ophalen. Bij VWD was het lekker rustig en daar tegenover bij der Aldi was het ook niet druk, maar daar waren de schappen al geplunderd leek wel. Al waren ze die wel alweer aan het bijvullen. Terug naar huis gereden en daarna bij ons over de grens naar de Aldi, Lidl en Rewe geweest. Heerlijk rustig, alles kunnen scoren wat ik wilde hebben, behalve de Stormy Flash. Die zag ik ook niet op de artikelbriefjes staan. De Pretty Heaven heb ik daar wel kunnen krijgen. Maandag nog ff naar de Kaufland iets verder op om een paar Bloody Mary's te scoren...

Bij de Lidl in Selfkant (Sittard) stond gistermorgen om 7.15 uur al een dikke rij buiten van zo'n 50 meter ofzo, toen we de eerste bestelling bij VuurwerkDuitsland (ernaast) gingen ophalen. Bij VWD was het lekker rustig en daar tegenover bij der Aldi was het ook niet druk, maar daar waren de schappen al geplunderd leek wel. Al waren ze die wel alweer aan het bijvullen. Terug naar huis gereden en daarna bij ons over de grens naar de Aldi, Lidl en Rewe geweest. Heerlijk rustig, alles kunnen scoren wat ik wilde hebben, behalve de Stormy Flash. Die zag ik ook niet op de artikelbriefjes staan. De Pretty Heaven heb ik daar wel kunnen krijgen. Maandag nog ff naar de Kaufland iets verder op om een paar Bloody Mary's te scoren...

Ook in de regio tussen Bad-Bentheim en Meppen hadden ze nergens de Stormy Flash. Niet dat die uitverkocht was, maar gewoon helemaal niet te koop. In de shoutbox werd gemeld dat dit wellicht een regionaal artikel was voor het oosten van Duitsland. Echt jammer, want deze zag er top uit op de fimpjes.

Gister ochtend vroeg om 07:00 bij de lidl in nordhorn. Was wel dringen, maar verliep redelijk snel. Graaien in dozen, bij de ingang stond iedereen klaar om labels op de de doos te lezen wat er binnen kwam op een palletwagen. Meestal vier pallets tegelijk. Met een beetje brutaal zijn was je sneller klaar, en had je wel alles van je lijstje, met niet dringen kreeg je niets behalve kindervuurwerk en kleine potjes.

Had een mooi lijstje gemaakt, vooral veel kleine potjes en een paar 500gr voor 12 uur. Veel voor weinig. Lild een prima winkel voor.
Was met een 20min wel klaar en op gemakje terug..
Aldi was bij niemand,en bij de andere lidl, net over de grens, was het blijkbaar nog gekker.

Stond ook al eerder in het topic. Wel jammer maargoed, vind de Pretty Heaven ook een prima cake persoonlijk.

De lidl heeft regionale verschillen. In het westen hebben ze de pretty heaven en in het oosten hebben ze de stormy flash en die bolpijltjes. Je moet gewoon op lidl.de het filiaal waar jij heen wilt intypen en dan de folder bekijken

ik snap al die landgenoten niet die allemaal als kuddedieren bij de eerste de beste Lidl , Aldi over de grens in een urenlange rij gaan staan , ik rij altijd zo'n 100 kilometer verder en echt het rijk voor jezelf , geen opdringende landgenoten die je tegen je enkels aanknallen met winkelwagentjes , het vuurwerk uit dozen lopen te rukken , echt ieder jaar verbaas ik me er weer over

ik snap al die landgenoten niet die allemaal als kuddedieren bij de eerste de beste Lidl , Aldi over de grens in een urenlange rij gaan staan , ik rij altijd zo'n 100 kilometer verder en echt het rijk voor jezelf , geen opdringende landgenoten die je tegen je enkels aanknallen met winkelwagentjes , het vuurwerk uit dozen lopen te rukken , echt ieder jaar verbaas ik me er weer over
nou bedoel het niet verkeerd maar als je in de buurt woont van de grens is dat okmaar als je uit het Westen komt wordt het 200 heen en 200 terug Dan praten Al over een 400km tripje

IMG_20191229_205655.jpg deze toch nog kunnen halen wou de galaxis sowieso nog en die star rockets zijn gewoon super pijltjes. Jammer dat ze er uit zijn.

Ach, ze focussen zich ook op het goedkope WECO spul, wat kwalitatief geen bijzonder vuurwerk is. Het gros kijkt naar de kwantiteit. Ik vind het een beetje Primark mentaliteit wat Nederlanders daar doen in Duitsland.

ik woon dus niet aan de grens maar in 010 , maar ik ga niet alleen voor het vuurwerk , ook sla ik de nodige boodschappen in want dat scheelt ook een heleboel vergeleken met Nederland en we gooien uiteraard ook de tank nog even vol scheelt ook weer

Mag je wel aardig wat uitgeven als die brandstof er mee bespaard moet worden. Voor mij is het wel te doen, en was toch op de een of andere manier, kuch, vroeg wakker xD... Half vijf wakker, om zes uur op fiets met fietstassen, en 7 uur klokslag aanwezig. Bovendien was wel alles voorradig, voor de vroege vogels dan... Wel graaien... Black ice, dare devil, gold finger, alligator, pakketje jewels of the sky, fonteintjes en nog paar potjes... leuke prijsjes. prima voor klein budget. Sommige mensen schijnen op andere plekken 1,5 uur in de rij hebben gestaan. Ik was in een klein half uurtje buiten!

Kwaliteit van duits vuurwerk doet niet onder voor nederlands! Zelfs beter vaak. Zelfde fabrikanten in china, maar meer kruit, minder geld.

ik maak er ook een dagje uit van samen met het meissie na het shoppen ff lekker ergens wat eten , ja het kost wat maar daar leg ik ook iedere maand apart geld voor weg

Ik ga dit jaar samen met me pa, die vind het altijd wel geinig om dat gegraai in de bakken te zien en kan bij de Trinkgut weer paar flesjes drank inslaan :kerst:

Woon zelf tegen de Limburgs grens aan, eert me pa ophalen in Eindhoven en dan door. 1 voordeel voor mij is dat ik niet hoef te kijken naar brandstofkosten, heb een lease-auto :thumbup:

Back
Bovenaan