Folder Hollandivani 2009

Ruben

VWC lid
Vers van de pers kan ik jullie deze folder aanbieden.

Man, man, man! Wat een heerlijke prijzen heeft de Zwarte Markt in Beverwijk dit jaar weer. En nu niet alleen Kanonslagen, maar ook Babypijlen, Romeinse Kaarsen, Crackling linten en Jumping Jacks voor 0,25 euro! Ja!

Je leest het goed!

Kanonslagen,
Jumping Jack,
Romeinse Kaarsen,
Grondbloemen,
Babypijlen,
Crackling linten,

Allemaal 0,25

hollandivanifolderhe9.jpg

Laatst bewerkt:
jazeker dit moeten we hebben hiervoor gaat mijn wekker om 04.45 om er als 1e in de rij te staan ik ben hier zeker van de partij prachtig zo zaak om de hoek bij je i love Hollandivani

toch niet normaal 500 grams potten voor nog geen 30 euro dit is echt genieten prachtig en pakketten 50% korting echt mooi

Hey mannen succes, ik zou niet in jullie schoenen willen staan!

Ik ook niet:) Lekker een paar uur staan te blauwbekken buiten voor een paar stuivers goedkoper en .....uren wachten............:p

Die tijd zijn WIJ wel bij onze Oosterburen....het is lekker warm bij de Aldi/Lidl/Plus en snel..........:)

Eigen mening hé Hans, ik vond en vind het super!

De sfeer in de wachtrij was elke keer dat ik er was (nu 4 jaar achter elkaar) meer dan geweldig. Gewoon zo super. Heel gezellig, geregeld vliegt er een stuk vuurwerk uit de rij, de warme Chocolademelkverkoop deed het ook lekker, en daar maakte ik profijt van. Heb zelfs de Spits staan uitdelen aan de wachtrij! De prijzen dit jaar zien er ook weer top uit. Maar laat je niet misleiden, dit zijn lokkers.

En ze verkopen weer de Kings collectie, hopen dat er toch maar is wat meer duidelijkheid over komt.

Kings Crown Collectie is geen nieuwe collectie in Nederland. Het zijn allemaal de zelfde producten als de batterijen en pakketten uit het assortiment van Vuurwerkland alleen met een andere label. En dan lijken de labels nog heel veel op elkaar dus echt vernieuwend is het niet. Het is ook gewoon een merk dat van Brave en Wichers komt. Net als de andere collecties die bij Hollandvani verkocht worden.

Di Resta ik ben het helemaal met je eens maar de mensen die er maar over zeuren die zijn alleen maar jalours dat ze er niet heen kunnen top tent dit want nergens in nederland wordt dit zo goedkoop aangeboden

Eigen mening hé Hans, ik vond en vind het super!

De sfeer in de wachtrij was elke keer dat ik er was (nu 4 jaar achter elkaar) meer dan geweldig. Gewoon zo super. Heel gezellig, geregeld vliegt er een stuk vuurwerk uit de rij, de warme Chocolademelkverkoop deed het ook lekker, en daar maakte ik profijt van. Heb zelfs de Spits staan uitdelen aan de wachtrij! De prijzen dit jaar zien er ook weer top uit. Maar laat je niet misleiden, dit zijn lokkers.

Tuurlijk Ruben , het zal best wel gezelli zijn , maar niks voor mekkie....
Toch maar niet mee naar onze Oosterburen?

Cheers
Mek

Di Resta ik ben het helemaal met je eens maar de mensen die er maar over zeuren die zijn alleen maar jalours dat ze er niet heen kunnen top tent dit want nergens in nederland wordt dit zo goedkoop aangeboden

Helemaal gelijk Daan, ik ben echt jaloers ,zo goedkoop kan ik het
nergens krijgen........?????:p..........Dream on:wink:

beste mek waar zou jij het dan goedkoper krijgen dat zou ik dan wel graag willen weten?

We hebben buren, mensen hebben contacten dat ze korting krijgen bij winkels, en overigens ik vind Brave & Wichers niet eens zo'n goed merk, ze hebben een aantal leuke producten en daar blijft het bij.

Nee ik haal wel lekker marijn, katan, beko, original en misschien nog wat weco en nico :D

Je doe net alsof Hollandivani het beste is omdat ze goedkoper zijn dan de gemiddelde winkels.

als je goed lees dan zeg ik niet welk merk maar verwijs ik naar een eerdere mening van MEK en niet het merk dus weet niet wat je nu alle maal bedoelt en ik zeg ook niet dat ze helemaal top zijn ik vind het alleen echt interessant dat het zo goed koop is

als je goed lees dan zeg ik niet welk merk maar verwijs ik naar een eerdere mening van MEK en niet het merk dus weet niet wat je nu alle maal bedoelt en ik zeg ook niet dat ze helemaal top zijn ik vind het alleen echt interessant dat het zo goed koop is

Niet zo bijdehand joh, zeg ik dan dat jij die merken geweldig vind?

Ik wil er mee zeggen dat ik er zelfs weinig van zou kopen ookal was het goedkoper dan de merken die ik nu koop.

oke monsterking mijn vermeende excuses hiervoor was niet zo bedoeld had het anders kunnen (moeten) formuleren was niet mijn bedoeling zo

maar waarom zou je het dan niet kopen voor die prijs komt dat omdat ze de merken niet verkopen die jij zou willen of wil je er niet zolang voor in de rij gaan staan?

Back
Bovenaan