Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waar zie je dat danZojuist zag ik dat de compilatie ready is om gepost te worden. Ofwel vanavond of morgen zal deze te zien zijn.
Kijk er zelf in ieder geval alvast naar uit om de sfeerbeelden te bekijken.

Yess ga er vanavond ff goed voor zitten!Thanks allen voor de condoleances! Laatst haar verjaardag nog gevierd zoals ze dat vorig jaar nog had gedaan met het gezin, was mooi. Op naar positievere gedachten, de compilatie van vorig jaar is dan eindelijk klaar. Weer veel te veel werk in gaan zitten, laatste jaar dat ik nog de teksten erbij doe want dat is echt veel werk. Maar uiteindelijk erg blij mee, dit jaar wat meer video van het ophalen en ik neem jullie mee in mijn kruitstress oftewel veel zeveren in het begin. Hoofdstukken staan aan dus je kunt het ook gerust skippen. Dit jaar iets andere opzet doordat ikzelf verhuisd ben, en de wind was niet echt prettig voor het geluid (daarna gelijk deadkitten gehaald). Enjoy!
Deze gaan we eens even op het gemakje bekijken, toch wel mijn favoriet om weer helemaal in de stemming te komen ieder jaar!!Thanks allen voor de condoleances! Laatst haar verjaardag nog gevierd zoals ze dat vorig jaar nog had gedaan met het gezin, was mooi. Op naar positievere gedachten, de compilatie van vorig jaar is dan eindelijk klaar. Weer veel te veel werk in gaan zitten, laatste jaar dat ik nog de teksten erbij doe want dat is echt veel werk. Maar uiteindelijk erg blij mee, dit jaar wat meer video van het ophalen en ik neem jullie mee in mijn kruitstress oftewel veel zeveren in het begin. Hoofdstukken staan aan dus je kunt het ook gerust skippen. Dit jaar iets andere opzet doordat ikzelf verhuisd ben, en de wind was niet echt prettig voor het geluid (daarna gelijk deadkitten gehaald). Enjoy!