Thanks voor de positieve reacties! Alle producten in beeld vond ik zelf wel het fijnst inderdaad, afgelopen jaar veel filmpjes van verschillende mensen gekeken maar merk dat ik dan toch de voorkeur heb voor die waar het product zelf ook te zien is.
Tijd voor de volgende update:
Als eerste een prima waaier, niet super strak gelont maar hij is dan ook een stuk scherper geprijsd dan vergelijkbare waaiers. Kleuren zijn goed, en hij is mooi te combineren in projecten zoals ik zelf ook gedaan heb bij mijn waaierproject. Maar ook stand-alone vond ik hem prima voor tussendoor! Deze is één van de drie filmpjes die per ongeluk in slowmotion is geschoten, dus vandaar wat mindere kwaliteit.
Dan een vrij onbekende cake, die ik best leuk vond voor in de vooravond. Zit veel variatie in en dat is wel fijn als je veel cakes hebt. Niet veel bijzonders over te vertellen, aardig compleet ding voor scherpe prijs en zeker gezien zijn formaat.
Als laatste de six elements box. Ik weet nog steeds niet helemaal zeker of de mijne nu extra ploffers had dan andere, ik vond sommige effecten wat klein overkomen vergeleken met andere schoten van dezelfde box. Wel erg mooie effecten en kleuren, erg van genoten! Laatste 2 cakes helemaal op het einde afgeschoten omdat met het plaatsen in de mandarijnendoos het doorlontwerk niet helemaal goed zat. Zeker een aanrader voor de freakprijzen!