Flowers World

RF JEROEN

VWC lid
Artikelnummer: RFC141301
Artikelnaam: Flowers World
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 244,4
Kaliber: 25mm/30mm
Aantal Schoten: 19
Karton inhoud: 8/1
Effectomschrijving: silver tail to silver wave with red glitter, silver tail to silver wave with green glitter, blue tail to red wave with silver glitter, silver tail to green wave with silver glitter, silver tail to orange wave with silver glitter, chrysanthemum
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 22,95

Bijlagen

• flowers-world-royalfireworks.jpg
    flowers-world-royalfireworks.jpg
    241,6 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Binnenkort kunt u hier de promo film online bewonderen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad. Hoop dat binnen een week of 2 de nieuwe producten bekend zijn. Dan kunnen we ons zelf al helemaal lekker maken voor de demo :)

Laatst bewerkt:
Zo te lezen een hoop glitter en glamour wat er uit deze cake komt. Klinkt iig goed dus hoop snel op een mooie film.

ik zie op het filmpje maar 6 schoten ipv 19 ? Verder mooi ding zeker eentje om in me hoofd te houden. Hou wel van zoiets als dit.

Deze filmpjes zijn ook maar "preview's" van de volledige china films,, van elke cake zie je nu maar een klein stukje.

kwam er net nadat ik erna vroeg inderdaad ook achter haha, Zit er op de china film wel goed uit voor de prijs. Benieuwd wat deze in enschede doet als hij geschoten word :)

Jammer.
De waves met strobe vallen bij Royal altijd slecht uit.
Kijk ma na de garden of eden.
Ik ben bang dat ut bij deze cake ook zo zal zijn.
Tip voor Royal.. inplaats van waves ga voor kingcrowns!
Dan zal het geheel er een stuk aantrekkelijker uit zien.

in de films vallen de Waves inderdaad ook weer tegen.
Jammer maar nog steeds voor de prijs een zeer mooi product:)
kijk uit naar november in de hoop deze live te zien

Hierbij mijn filmpje van deze nieuwe cake geschoten tijdens een zeer mistige avond bij de Royal Winkeliersdemo:

Back
Bovenaan