Flower Power

Deze ga ik sowieso nog er bij halen, ziet er prachtig uit. Idem met de Delta Echo. Volgens mij wordt hier 2020 batch geschoten, want 2019 was niet zo goed als deze (ook niet slecht, daar niet van).

Toch 4 van deze cakes besteld voor 12€ p/st bij Vuurwerk Outlet Gelderland. Misschien dat ik er voor 48€ een 100 shots boxje van maak.

Echt een topper dit, zeer grote boeketten voor 25mm en prachtig flowercrown met groen en rood ( gelukkig geen tips want dat is afschuwelijk naar mijn mening ).

Vanaf 03:55 kan je ze goed zien
Lol, dacht dat ik de enige met die mening was :D helemaal mee eens.

Van de hele lijn is dit eigenlijk de enige die me echt overtuigt, los van de prijs dan als je deze lijn vroeger voor 10-15e per stuk kon krijgen, die tijd is voorbij; zit nu op 18-23e.

Deze net samen met de King of blue voorbij zien komen bij de demo in Zoetermeer. Beide echt dikke boeketten. Staan beide al 2 jaar op de lijst voor 12 euro de stuk. Helaas ondenkbaar tegenwoordig voor die prijs.

Net als de King of Blue grote boeketten. Vind persoonlijk de King of Blue net een tandje mooier, maar hier ga ik ook zeker van genieten in de straat.

Heerlijke no-nonsense goudcake van Katan. In de freakacties voor een leuk prijsje te koop; ik heb m zelf geschoten en raad m iedereen aan.

Voor €20 of lager is dit een prima cake. Echter voor meer dan €20 zou ik hem laten staan. Hij hield zich wel goed staande in de wind.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan