Flower Power [Uitloop]

Je kunt gewoon je bestelling onderverdelen in delen van telkens 35,- euro, daardoor is het mogelijk om er telkens opnieuw drie aan je bestelling toe te voegen.

Om je gratis producten bij aanschaf van een bepaald bedrag hoef je je ook niet druk je maken, want na het bestellen kun je je bestellingen weer samenvoegen.

Geen idee of dit helemaal volgens de regels is, maar zolang het mogelijk is kun je er op deze manier mooi gebruik van maken.

heb er nu 20 totaal. vind meer dan genoeg, bedankt voor de tip.

het kan aan mij liggen maar volgens mij is hij uitverkocht overal (niet meer te vinden op de site) ook niet bij andere vestigingen. 3p.p zal wel door 80% overschreden zijn dus op=op ?

Deze single shot ziet er echt heel gaaf uit op de filmpjes, lijkt erop dat hij en een goede knal en ook nog eens een mooi groot effect heeft. Jammer dat ze al helemaal op zijn bij Zena, had er heel graag een paar gehad. Zijn deze bij een andere importeur dan Zena te krijgen?

Heb vannacht m'n grootste bestelling opgehaald, en helaas was deze niet leverbaar (had 2 st. besteld). Heb een vervangende single shot van rubro gekregen. Helaas;(!

Ik had er 3 besteld maar ook niet geleverd gekregen. Was zeker niet het enigste Zena product dat niet geleverd was bij Haokan Roosendaal, slordig van Zena !

En dus balen want het is een heel mooi product

Back
Bovenaan