Flower Crackling Willow

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5030
Artikelnaam: Flower Crackling Willow
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 35
Effectomschrijving: Flower crackling willow
Tijdsduur: 20-25 seconden
Hoogte: 40-50 meter
Verpakking: 4/1
Richtprijs: € 50,00
Film: volgt
Foto: volgt

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken CAFFERATA voor deze informatie

Laatst bewerkt:
dit is toch wel een hele mooie cake hoor! effecten blijven lang hangen en het is zo op film te zien/horen ook een mooie crackling.

Super cake! Kan niks anders zeggen. Alles had deze cake in huis: harde burst, grote boeketten, goede crackling en goed tempo. Deze is er volgend jaar zeker weer bij!

Ik had deze besteld bij vuurwerkland steenbergen, maar helaas kreeg ik een vervanger (kamuro finale/brocade to color).

Precies hoe ik hem heb ervaren. Wat een mooie cake!
img4971h.jpg

Klinkt misschien een beetje stom, maar na het straatfilmpje te hebben gezien,vind ik flower crackeling willow ineens zijn geld niet meer waard.
Ik vind de effecten wel een beetje magertjes uitgevoerd namelijk.

Ben ik het helemaal mee eens, effecten zijn niet mooi en goed genoeg voor 50 euro.

Ik vind hem nog steeds prachtig. Wat een mooie cake. Het tempo is weer op zn 'showtime': lekker hoog. Effecten zijn erg mooi, net als vorig jaar zit hij dit jaar in mijn collectie en mag hij tijdens de jaarwisseling de show stelen!

Deze zit ook zeker in mijn collectie dit jaar.
Just a must have :)
Net zoals de meeste cakes uit showtime wat ook in mijn collectie zal komen.

ik twijfel erg tussen deze of de kamuro/brocade finale.(heb de brocade to color al in de collectie)..vind dit effect ook wel erg mooi moet ik zeggen. lekkere harde crackling..mooi tempo...

Deze cake al een aantal keer op mijn beeldscherm mogen bewonderen en wat een prachtige cake, heerlijke crackling willow in een goed tempo. :)

Ik had hem dit jaar gewoon weer. Het is en blijft een prachtige cake. Ik heb hem op film staan probeer hem eruit te knippen.

Back
Bovenaan