Flinke partij illegaal vuurwerk in beslag genomen op de Bergse Plaat

Flinke partij illegaal vuurwerk in beslag genomen op de Bergse Plaat

694

BERGEN OP ZOOM - Bij een onderzoek naar zwaar illegaal vuurwerk heeft de politie in een woning op de Bergse Plaat in Bergen op Zoom een grote partij vuurwerk in beslag genomen.

De politie meldt dat dit soort vuurwerk vaak niet blijkt te voldoen aan de wettelijk vastgestelde eisen. Zij zegt dat het gevaar bij de opslag in een woning en de schade die dit vuurwerk kan aanrichten vaak niet te overzien zijn.

Volgens de politie is vuurwerk dat via social media verkocht wordt nagenoeg altijd illegaal en gevaarlijk. Momenteel wordt er veel vuurwerk dat niet aan de eisen voldoet aangeboden dat afkomstig is uit Polen.

https://www.bndestem.nl/bergen-op-zoom/flinke-partij-illegaal-vuurwerk-in-beslag-genomen-op-de-bergse-plaat~aca38a13/

Blijft enorm zonde, gewoon weer een liefhebber genaaid.

Jeetje. Illegaal? Klopt. Gevaarlijk? Neuh. Jammer dat er niet goed door de dienstdoende handhaver gekeken wordt naar intensie. Dat is een wereld van verschil ij het ombrengen van iemand, maar hierbij is het zo zwart-wit als een zebra.

Zonde hoor, zit mooi spul tussen wat je gewoon in je straat kan afsteken en waar de buurt van zou genieten. Wat een tekst weer... heel sneu om te lezen. Dit lijkt me gewoon een kleine collectie van een liefhebber wie nu z'n oud en nieuw is ontnomen.

Zonde hoor, zit mooi spul tussen wat je gewoon in je straat kan afsteken en waar de buurt van zou genieten. Wat een tekst weer... heel sneu om te lezen. Dit lijkt me gewoon een kleine collectie van een liefhebber wie nu z'n oud en nieuw is ontnomen.

En ik ben bang dat de straf een verpestte oud en nieuw nog wel overstijgt ook...

Tegen dit illegale vuurwerk heb ik niets, gewoon normale cakes en boxen die niet gevaarlijker zijn dan ons consumenten vuurwerk. Ga liever achter de heren aan met het spul wat tig aan flashkruit bevat ipv dit.

Laatst bewerkt:
Ach dit creëert gewoon meer media hitserigheid de grote heren pakken is minder gewenst aangezien daar ook mensen bij betrokken zijn die veel te verliezen hebben.

Knallers zijn ook van liefhebbers, waarom wordt daar dan altijd blij op dit soort berichten gereageerd?

Knallers zorgen eerder voor overlast. Daarnaast vind ik tot 5 gram flash ook nog wel kunnen qua knallers. Alles daarboven krijg ik een hartsverzakking van als ik van mn siervuurwerk probeer te genieten haha

Zonde van dit mooie spul, al deze cakes al eens gehad op 1 na :p allemaal vergelijkbaar met ons eigen consumenten spul.

Dan ga ik er vanuit dat je de machinegun niet gehad hebt. Totaal niet vegelijkbaar met consu namelijk

De blauwe petten hadden hun collectie nog niet compleet zeker?
Jammer dit,gewoon mooi siervuurwerk is dit.

Zonde, is gewoon siervuurwerk, niets spanneders dan hier in NL. Ze kunnen beter achter het illigale knalvuurwerk aan gaan, en dan niet de eindgebruikers die 5 pakjes hebben liggen, maar gewoon de handeleren oprollen.

Dit is gewoon weer sneu, vooral ook hoe het artikel weer schreeuwerig om aandacht vraagt.

Back
Bovenaan