Vuurwerkverkoop van start.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Er zijn zeer veel mooie sfeer filmpjes te vinden die over de verkoopdagen gaan.
Heb jij van deze films, post ze dan hier:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit zijn de beste films om je in de stemming te laten komen.. Kijk altijd erg uit naar de 1e uitzendingen!

Leuk filmpje! En ook nog op vakantie jij, haha!

Die interviewer begreep er werkelijk niets van. Als je het hele jaar door besteld zit je er zo aan. Overigens was mijn budget licht gedowngrade, in verband met het verhaal thuis. Vandaar mijn twijfelachtige antwoord.

Jaaa, echt sfeer filmpjes dit. Vanaf het begin van het vuurwerkseizoen begin ik ze te kijken. Heerlijk!

Die interviewer begreep er werkelijk niets van. Als je het hele jaar door besteld zit je er zo aan. Overigens was mijn budget licht gedowngrade, in verband met het verhaal thuis. Vandaar mijn twijfelachtige antwoord.

Klopt, je zit al snel aan een hoop geld, mede door het spreiden. In een keer 500 lijkt meer dan 3x 200, maar ach. Voorlopig hebben wij ook alweer voor 1500...

Wat mij opvalt is dat ze al 5 jaar hetzelfde concluderen in die filmpjes, knalvuurwerk wordt minder populair, siervuurwerk meer en vooral de cakeboxen zijn de trend.:bonk:

Haha, leuk zeg. Geweldig die reactie!.

Mooie films Wesley. Ga ze binnenkort allemaal even bekijken. Blijft altijd genieten en bij het kijken van dit soort filmpjes begint het alweer flink te kriebelen. Het gevoel tijdens die verkoopdagen is gewoon onbeschrijfelijk.

Tot nu toe helemaal gemist dit topic. Super leuk dit soort sfeerfilmpjes, thanks! Kom alweer helemaal in de stemming zo :) En idd leuk om een keer forumleden "in het echt" te zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan