Flashing Thunder

Tail achtige staart met een flonke uitwerking in de lucht met een daarbij behorende burst knal maken deze zeker wel interessant. Het lijkt wel een klein shell kitje als ik het zo zie :)

Ik heb 4 besteld voor dit jaar en er komen nog rond de 3 bij. Dit omdat ik ze verleden jaar erg leuk vond en voor € 3.50 kun je ze natuurlijk niet laten leggen. (Bedoel, de Shock van Wolf is 49 cent duurder en heeft minder, dus xD) Waardige vervanger voor de Giant Airbomb vind ik, al mis ik de crackling xD

heb een pakje gekregen eind december.
maar zeer goede single shotjes.stevig,mooi afgewerkt,gaat lekker hoog de lucht in.en een goede harde knal.
zeker wel een aanrader hoor.

Dat klinkt wel interessant, weet je zeker dat het deze was? Want op andere forums zeggen ze dat dit een zachte knal is, weinig effect etc. En ja op het filmpje klinken ze ook niet echt hard. Niet dat ik je niet geloof, maar bronnen checken xD

Geloof me de knal is wel goed en het boeket is ook wel goed. Ik zou het aanraden:rolleyes:.

Deze worden bij de plaatselijke dealer aangeboden voor 1,95 per pakje, heeft iemand een straat filmpje ?of ervaring met deze dingen ? ik wil graag weten of deze de moeite waard zijn :P

Deze worden bij de plaatselijke dealer aangeboden voor 1,95 per pakje, heeft iemand een straat filmpje ?of ervaring met deze dingen ? ik wil graag weten of deze de moeite waard zijn :P

Ik had 2 jaar geleden ze gefilmd. Zal binnenkort een online plaatsen.
Ervaring is zeer positief. En als die zo goedkoop is, 100% nemen!

Dan zou ik maar op jou woord vertrouwen :), even kijken of ik 5 of 10 pakjes meeneem, na oud en nieuw komt er een filmpje ;)
maak er meteen een mooi vergelijking filmpie van
met de Binkie, Choeet shock, Deze, de tk jumbo box, en misschien nog de flower thunder en knock out :), en welke ik nog meer tegenkom
Ben benieuwd of de binkie zijn favorietenrol volhoud :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier dan een filmpje:) De kwaliteit is niet al te best en het is overdag. Maar goed:) Geen vergelijkingsfilmpje, te weinig materiaal daarvoor.

Ik heb deze vandaag zien liggen, ofja, de dummy's, en het viel mij op datje best groot waren, groter dan de flodder thunder van breeschoten. En voor 1,95 per pakje, koop ik er flink wat denk ik!

Dan ga ik ze dit jaar ook maar eens proberen samen met de asian thunder want die heb ik ook nog nooit gezien of gehoord :)

ikke ook maar eens proberen denk ik.
heb keuze tussen : Thunderking jumbo box van rubro, flower thunders en Flashing Thunder.
1x thunderking jumbo box 23,50
18 flower thunders 7,95
6 pakjes flower thunder 11,75
Ook nog even vergelijken uiteraard ;)

Hier Asian Thunders genoeg liggen en laat maat 2 pakjes mee nemen. Neem nog wel knock out en de bon thunders dan kijk ik wel is welke het lekerst gaan :)

Back
Bovenaan