Flashing Thunder, per doos

Is deze nou een beetje hard te noemen? Sommigen zeggen van wel, sommigen van niet. Iemand die ze afgelopen jaarwisseling heeft gehad, en kan zeggen hoe deze knalt in vergelijking met andere single-shot mortiertjes?

Ze zijn harder dan de thunderkings van thunder kingdom en de tk van katan

Ik vind van niet. Maar iedereen ervaart een knal anders. Ik heb beide gehad maar vond de Katan thunderking echt duidelijk harder. De flashing thunder is denk ik interessant vanwege het boeketje. Voor de knal zou ik ze niet halen. Ik persoonlijk zelf haal ze vanwege het siereffect. Leuk om te gebruiken in doorlontprojectjes.

Deze moet je eigenlijk ook voor het gouden boeketje kopen. De knal is ook niks mis mee klappen gewoon goed.
Het zijn gewoon toppers!

Vorige jaren deze besteld, vond de klap minder dan andere thunderkings maar de uitwerking van het boeket maakt dat voor mij dubbel en dwars goed!

Heb ze net besteld de Flashing Thunder XL , 40 stuks voor 12.95€ , gelijk 2 pakken besteld. Ook de thundershock van Vulcan erbij besteld. Ben zeer benieuwd hoop dat het boeket groot is en ze nog een tail hebben.

Weet iemand toevallig een adres waar deze voor minder dan 13 euro worden aangeboden? Ik rijd gratis, dus locatie maakt niet uit ;)

Back
Bovenaan