Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als ik op jouw commentaar af ga niet zo,n bijzondere winkel dus?
Hoge prijzen en ondeskundig personeel.
Wat de collecties betreft ook niets nieuws.
Wat ik van anderen heb begrepen is dat ze ook de Sunsong potten verkopen.
Dat zou dan voor mij de enige reden zijn om een keer de zaak te bezoeken.
![]()
Ja klopt met Helios bedoel ik inderdaad Sunsong produkten.
Als ik jou was zou ik even wachten tot Helios opent en dan die Sunsong produkten daar aanschaffen je bent dan ook nog eens goedkoper uit bent omdat Fireworkshop ook nog eens zijn winst erop pakt, ondanks dat Hans Nieuwenhuizen van Helios een nog vagere gast is maargoed je gaat er heen om Vuurwerk te kopen niet om een relatie te beginnen![]()
Groeten,
Silberblitz
De eigenaar hiervan Fabio dat is ook echt hoe je het noemt een Fabio hij heeft nauwelijks verstand van vuurwerk, en oplicht z,n klanten ook echt waar ze bij staan ik heb het al meegemaakt dat een klant vroeg wat zijn dat voor strijkers het ging om Weco Super Corsair (Widowmaker) antwoord die <scheldwoord invoegen a.u.b> Betonstrijkersnou weet ik dat sommige verkopers de naam iets opleuken maar dat vind ik echt te ver gaan betonstrijkers is echt heel wat anders dan Widowmakers
![]()
Dan kraakt ie iedere vuurwerk verkoper af o.a Alpeco en Helios, Helios vooral en het allerleukste was vorig jaar maand November, December had ie alles vol liggen met spullen van Helios, 3 jaar geleden heb ik ze eens opgebeld voor een Chainthunder 500 ik kon toendertijd enkel die van Bonbridge nee die had ie niet hij had wel de Nitraatrol 500 van Wimmers die veel beter was, nou ging een vriend van mij vorig jaar naar Fireworkshop en toen zag ie de Chainthunder 500 en vroeg ie wat dat was (is verder geen freak enkel koopt ie wat vuurwerk in voor oud en nieuw voor de fun) nou dat was dus een ontzettend harde nitraatmat die alleen hij had die rol van Wimmers was niks hiertegen, ja sorry hoor ligt het nu aan mij of draait die gast aan de andere kant helemaal door?![]()
En zo ken je wel uren blijven doorgaan en dan ook nog eens de torenhoge prijzen die die vraagt kortom een k*t winkel die in mijn inziens enkel klanten krijgt als Salon Roger op maandag gesloten is, dus mijn mening ga lekker een paar km verderop naar Wimmers en Roger daar wordt je goed geholpen naar mijn weten zonder opgelicht te worden.
Het Assortiment van de Fireworkshop bestaat uit Breeschoten, Pyroboy, Originals, Helios, Bonbridge.
Groeten,
Silberblitz
ik ben vandaag bij de winkel geweest best wel aardige vent was het ik heb goed vuurwerk gekocht en het was ook niet duur dus ik ben er wle tevreden over alleen weinig keus dat is het enige min punt.![]()
Je maakt ons nieuwsgierig.
Kan je je nog herinneren wat er allemaal in de winkel voor artikelen stond?
De Sunsong cakes bijvoorbeeld? Staan die er ook?
En hoe duur zijn die?
![]()
het zijn de groene strijkers met een rood kopje zijn dat echt de specials ??? alvast bedankt..![]()
ik ben vandaag bij de winkel geweest best wel aardige vent was het ik heb goed vuurwerk gekocht en het was ook niet duur dus ik ben er wle tevreden over alleen weinig keus dat is het enige min punt.![]()
Je zegt dat hij niet duur is terwijl ik die keren dat ik daar ben geweest hij ver over de gemiddelde prijs heen zat. Dit jaar ben ik er nog niet geweest (ik ging hier alleen voor de ct), dus ik ben benieuwd tov. van welke andere winkels, zoals bijv. Salon Roger hij goedkoper is????????