Fireworkshop Maaseik

moontan

VWC lid
Firework shop
Contactpersoon : Morrana Fabio
Eikerstraat, 49
3680 Maaseik
telefon 089/56 78 29 089/56 78

Geopend in december
Maandag - Zaterdag 10:00 - 18:00
Zondag 11:00 - 16:00

Laatst bewerkt door een moderator:
De eigenaar hiervan Fabio dat is ook echt hoe je het noemt een Fabio hij heeft nauwelijks verstand van vuurwerk, en oplicht z,n klanten ook echt waar ze bij staan ik heb het al meegemaakt dat een klant vroeg wat zijn dat voor strijkers het ging om Weco Super Corsair (Widowmaker) antwoord die <scheldwoord invoegen a.u.b> Betonstrijkers:bonk: nou weet ik dat sommige verkopers de naam iets opleuken maar dat vind ik echt te ver gaan betonstrijkers is echt heel wat anders dan Widowmakers:mad:

Dan kraakt ie iedere vuurwerk verkoper af o.a Alpeco en Helios, Helios vooral en het allerleukste was vorig jaar maand November, December had ie alles vol liggen met spullen van Helios, 3 jaar geleden heb ik ze eens opgebeld voor een Chainthunder 500 ik kon toendertijd enkel die van Bonbridge nee die had ie niet hij had wel de Nitraatrol 500 van Wimmers die veel beter was, nou ging een vriend van mij vorig jaar naar Fireworkshop en toen zag ie de Chainthunder 500 en vroeg ie wat dat was (is verder geen freak enkel koopt ie wat vuurwerk in voor oud en nieuw voor de fun) nou dat was dus een ontzettend harde nitraatmat die alleen hij had die rol van Wimmers was niks hiertegen, ja sorry hoor ligt het nu aan mij of draait die gast aan de andere kant helemaal door?:bonk:

En zo ken je wel uren blijven doorgaan en dan ook nog eens de torenhoge prijzen die die vraagt kortom een k*t winkel die in mijn inziens enkel klanten krijgt als Salon Roger op maandag gesloten is, dus mijn mening ga lekker een paar km verderop naar Wimmers en Roger daar wordt je goed geholpen naar mijn weten zonder opgelicht te worden.

Het Assortiment van de Fireworkshop bestaat uit Breeschoten, Pyroboy, Originals, Helios, Bonbridge.

Groeten,
Silberblitz

Laatst bewerkt:
Als ik op jouw commentaar af ga niet zo,n bijzondere winkel dus?
Hoge prijzen en ondeskundig personeel.
Wat de collecties betreft ook niets nieuws.
Wat ik van anderen heb begrepen is dat ze ook de Sunsong potten verkopen.
Dat zou dan voor mij de enige reden zijn om een keer de zaak te bezoeken.

:bye:

Als ik op jouw commentaar af ga niet zo,n bijzondere winkel dus?
Hoge prijzen en ondeskundig personeel.
Wat de collecties betreft ook niets nieuws.
Wat ik van anderen heb begrepen is dat ze ook de Sunsong potten verkopen.
Dat zou dan voor mij de enige reden zijn om een keer de zaak te bezoeken.

Ja klopt met Helios bedoel ik inderdaad Sunsong produkten.
Als ik jou was zou ik even wachten tot Helios opent en dan die Sunsong produkten daar aanschaffen je bent dan ook nog eens goedkoper uit bent omdat Fireworkshop ook nog eens zijn winst erop pakt, ondanks dat Hans Nieuwenhuizen van Helios een nog vagere gast is maargoed je gaat er heen om Vuurwerk te kopen niet om een relatie te beginnen:D

Groeten,
Silberblitz

Laatst bewerkt:
Ja klopt met Helios bedoel ik inderdaad Sunsong produkten.
Als ik jou was zou ik even wachten tot Helios opent en dan die Sunsong produkten daar aanschaffen je bent dan ook nog eens goedkoper uit bent omdat Fireworkshop ook nog eens zijn winst erop pakt, ondanks dat Hans Nieuwenhuizen van Helios een nog vagere gast is maargoed je gaat er heen om Vuurwerk te kopen niet om een relatie te beginnen:D

Groeten,
Silberblitz

Daar zit wat in Silberblitz.
Moet je echter bekennen dat ik vorig jaar via email wat contacten heb gehad met die eigenaar van Helios.
Ik heb mij in het topic over Helios al uitgewijd.
Ik heb nog nooit zo,n vreemde gast meegemaakt.
Speelde rare spelletjes. Moet je maar lezen in het topic over Helios.
Kijk ik wil graag weten waar ik aan toe ben.
En die Sunsong potten wil ik graag in mijn collectie hebben.
Aangezien ik toch een bezoekje afleg aan Salon Roger denk ik dat ik kies voor Maaseik.

groeten
Moontan

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat silberblitz al zegt een winkel om voorbij te lopen (al is het alleen al maar voor die zielige hondjes en katjes die deze gast in een vergroot aquarium verkoopt). Het enige waarvoor ik deze zaak bezoek zijn de chainthunders (500) die ontzettend hard gaan, maar reken wel dat je per pak 5 euro meer betaald dan de gangbare prijs:angry:

De eigenaar hiervan Fabio dat is ook echt hoe je het noemt een Fabio hij heeft nauwelijks verstand van vuurwerk, en oplicht z,n klanten ook echt waar ze bij staan ik heb het al meegemaakt dat een klant vroeg wat zijn dat voor strijkers het ging om Weco Super Corsair (Widowmaker) antwoord die <scheldwoord invoegen a.u.b> Betonstrijkers:bonk: nou weet ik dat sommige verkopers de naam iets opleuken maar dat vind ik echt te ver gaan betonstrijkers is echt heel wat anders dan Widowmakers:mad:

Dan kraakt ie iedere vuurwerk verkoper af o.a Alpeco en Helios, Helios vooral en het allerleukste was vorig jaar maand November, December had ie alles vol liggen met spullen van Helios, 3 jaar geleden heb ik ze eens opgebeld voor een Chainthunder 500 ik kon toendertijd enkel die van Bonbridge nee die had ie niet hij had wel de Nitraatrol 500 van Wimmers die veel beter was, nou ging een vriend van mij vorig jaar naar Fireworkshop en toen zag ie de Chainthunder 500 en vroeg ie wat dat was (is verder geen freak enkel koopt ie wat vuurwerk in voor oud en nieuw voor de fun) nou dat was dus een ontzettend harde nitraatmat die alleen hij had die rol van Wimmers was niks hiertegen, ja sorry hoor ligt het nu aan mij of draait die gast aan de andere kant helemaal door?:bonk:

En zo ken je wel uren blijven doorgaan en dan ook nog eens de torenhoge prijzen die die vraagt kortom een k*t winkel die in mijn inziens enkel klanten krijgt als Salon Roger op maandag gesloten is, dus mijn mening ga lekker een paar km verderop naar Wimmers en Roger daar wordt je goed geholpen naar mijn weten zonder opgelicht te worden.

Het Assortiment van de Fireworkshop bestaat uit Breeschoten, Pyroboy, Originals, Helios, Bonbridge.

Groeten,
Silberblitz

Dit is zeeer zeker Correct gezegd :applause::applause:

Beter Naar Wimmers ,Roger gaan of doorrijden naar Helios .....Als deze open is dan :bonk:

ik ben vandaag bij de winkel geweest best wel aardige vent was het ik heb goed vuurwerk gekocht en het was ook niet duur dus ik ben er wle tevreden over alleen weinig keus dat is het enige min punt.:D:bye:

ik ben vandaag bij de winkel geweest best wel aardige vent was het ik heb goed vuurwerk gekocht en het was ook niet duur dus ik ben er wle tevreden over alleen weinig keus dat is het enige min punt.:D:bye:

Je maakt ons nieuwsgierig.
Kan je je nog herinneren wat er allemaal in de winkel voor artikelen stond?
De Sunsong cakes bijvoorbeeld? Staan die er ook?
En hoe duur zijn die?

Je maakt ons nieuwsgierig.
Kan je je nog herinneren wat er allemaal in de winkel voor artikelen stond?
De Sunsong cakes bijvoorbeeld? Staan die er ook?
En hoe duur zijn die?

Die had hij nog niet hij zou die pas in november binnen krijgen ik had er ook al naar gevraagd hij zei me zelf ook dat daar veel vraag naar was.
maar ik heb een pakje special pirats gekocht maar ze zien er precies hetzelfde uit als normale k weet niet of het nou wel specials zijn kan iemand me meer hierover vertellen ??? het zijn de groene strijkers met een rood kopje zijn dat echt de specials ??? alvast bedankt..:D:bye:

het zijn de groene strijkers met een rood kopje zijn dat echt de specials ??? alvast bedankt..:D:bye:

De met rode aanstrijkkop kan of de Pirat of de Super Pirat zijn, maar in geen enkel geval de Pirat Special.
Deze heeft namelijk een oranje strijkkop en is bruin van kleur :)

Je zegt dat hij niet duur is terwijl ik die keren dat ik daar ben geweest hij ver over de gemiddelde prijs heen zat. Dit jaar ben ik er nog niet geweest (ik ging hier alleen voor de ct), dus ik ben benieuwd tov. van welke andere winkels, zoals bijv. Salon Roger hij goedkoper is????????

Je zegt dat hij niet duur is terwijl ik die keren dat ik daar ben geweest hij ver over de gemiddelde prijs heen zat. Dit jaar ben ik er nog niet geweest (ik ging hier alleen voor de ct), dus ik ben benieuwd tov. van welke andere winkels, zoals bijv. Salon Roger hij goedkoper is????????

ja oke salon roger is ook wel wat goedkoper maar het scheelt niet veel meer hoor :wink::D:bye:

silberblitz, volgens mij heb je toch slecht geslapen of ben je je daar gaan aanstellen jong. is een leuke kerel en heeft best grote collectie. helemaal niet duur, zelfde prijzen als elders!!!
ook wat betreft zijn collectie ben je niet echt up to date
geen wimmers(pyroboy collectie heeft ie verbannen omdat het zo slecht is...terecht!!!)
er is ook geen breeschoten of helios vuurwerk te krijgen
als je dan toch iets achterlaat, zorg dan tenminste dat je correct bent!!
heel veel van original en tristar te vinden===> zeer goede collectie!!
maarja, zo heeft iedereen een oordeel over een ander...denk dat je de volgende keer toch eens beter kunt praten over hun....kga er al jaren en ben steeds correct behandelt...toch pak beter als bij wimmers of salon roger!!
wat mij betreft....AANRADER

Ze hebben er de thor thunder voor 10 euro.mening een lekkere nitraat alleen heeft ie geen crepe.

Ook hebben ze de choeet banger, cracker-c, pirats (namaak weco corsairs), 3 schlag pirats, match cracker N.3, black bermuda's, silvercracker, babyvlinders, greenlight cracker,....

soms wat duur, soms gewoon normale prijs.

Eerste keer was ie vriendelijk, tweede keer wat minder...

Tja...

Ik ga wel enkel voor knalvuurwerk.

ben hier pas geweest, geen vuurwerk meegenomen maar wel een dummy van een goudmat en een dummy 3000 hindoe voor het afgezette bedrag van 1 euro:D

SilberBlitz Je hebt helemaal gelijk....GA NIET NAAR DE FIREWORKSHOP IN MAASEIK!!! :angry:

Argumenten: Te duur, geen verstand van vuurwerk,klein assortiment, OPSCHEPPER, lomp, kraakt alle collega's af! Ik vind die Fabio echt een vervelende kerel. Denk dat ie beter eens bij Harry Loots stage kan gaan lopen. Dus: Ga NIET naar FIREWORKSHOP MAASEIK:angry: maar naar Wimmers:):(Knalwerk) of Roger:)(pijlen en potten)!!!!!

Hoe duur zijn de 3 schlag strijkers bij deze winkel ?
Want zou niet weten waar je ze anders in België kan halen.

Back
Bovenaan