Fireworkshop Maaseik

Ik ga waarschijnlijk ditjaar ook naar dit winkel, kan er iemand mij vertellen wat ze ongeveer precies allemaal hebben ? en hoeveel ze dan kosten ?

Ik ga waarschijnlijk ditjaar ook naar dit winkel, kan er iemand mij vertellen wat ze ongeveer precies allemaal hebben ? en hoeveel ze dan kosten ?

Ik geef je een tip en zeg niet eens wat ze hebben;)
NIET DOEN !!!
Deze man heeft geen enkel verstand van vuurwerk en is ook nog eens een afzetter;)

je kunt beter een paar km verdeer rijden naar salon roger of wimmers ;)

ik vond het een gewone normale winkel hoor, ze hebben de choeet nitraten,3 schlag strijkers,normale strijkers,vlinders,babyvlinders,chainthunders en nog meer, alleen is het een beetje kleine winkel maar dat is niet zo erg, ik ga wel liever na Salon roger

Weet iemand of de Fireworkshop in de maand April open is ?

Firework shop
Contactpersoon : Morrana Fabio
Eikerstraat, 49
3680 Maaseik
telefon 089/56 78 29 089/56 78

Openingsuren
Maandag / 14:00 - 18:00
Dinsdag 09:00 - 12:30 / 13:30 - 18:00
Woensdag 09:00 - 18:00
Donderdag 09:00 - 12:30 / 13:30 - 18:00
Vrijdag 09:00 - 12:30 / 13:30 - 18:00
Zaterdag 09:00 - 18:00
Zondag Gesloten

Ze verkopen er volgens mij ook kranten, dus het lijkt mij dat ze gewoon de hierboven openingstijden hanteren. Misschien kun je beter even bellen of ze in april al vuurwerk verkopen. Sommige winkels beginnen daar pas in september mee en hebben nu heel weinig op voorraad.:)

Hij is btw gestopt met zijn dieren endieshizzle...
Is maar beter zo, die dieren werden geboren en stierven in die winkel... Wat betreft de openingstijden zou ik niet op rekenen nu :) Als ik jou was toch eerst bellen !

Fireworkshop is goed te bereiken als je in Maaseik op school zit en zullen veel scholieren naar toe gaan om vuurwerk te kopen. Meeste vinden het jagerbourg te ver rijden op hun fietsie en zullen hier hun strijkers en dergelijke kopen.

Het is een apart man. Niet onvriendelijk maar wel veel praatjes. Maakt van een astronaut een atoombom. Hij is vrij duur, maar soms wat redelijker in de prijzen.
Je moet deze winkel gewoon met een korreltje zout nemen. Soms hebben ze spullen wat andere niet hebben en dan betaal je misschien wat meer maar dan heb je wel weer wat unieks. Niemand is verplicht tot koop. Maar ik bezoek hem elk jaar toch eventjes kijken wat die heeft maar koop er zelden wat.

Mooi gezegd Xtremerides.
Ik zit daar op school, Heilig kruis sint ursulla.
En ik ga daar bijna 1x in de week naartoe, en de prijzen mogen dan wel iets hoger liggen maar dat maakt niet uit bij eens bestelling van 15 euro kreeg ik al een zak vol met piccolo's dus wel een leuke winkel.
En de man die daar staat is echt aardig ;)

Ik zelf vondt dit een heel goed winkel, ik kom hier 1 x per jaar eens. Ik heb van een vriend gehoord dat deze winkel niet meer bestaat ? Kan iemand mij hier meer over vertellen of is er iemand nog na deze winkel is geweest pas ??

Verkoopt hij nog cake's van het merk Sunsong. Enkele jaren geleden verkocht hij ze nog (voorraad van Helios??). Sunsong cake's zijn van zeer goede kwaliteit maar zeldzaam.

Ik ben hier net geweest, ze hebben best wel wat op vooraad. Ze hadden de Mammoths 10 stuks voor 12,50. Thundering heaven 25 shots voor 10 euro.

Het pand op de eikerstraat is nog niet gesloten....ziet er een beetje leeg uit.,maar is nog vanalles te krijgen(voornamelijk klein spul)...

Als er daar iets niet op voorraad is of je komt voor het grotere werk,dan verwijzen ze je door naar de loods in maasmechelen..de loods is nog niet helemaal klaar,maar als je even aanbelt/klopt..wordt er netjes open gemaakt en kan je je gang gaan...

Ben er vorige week nog geweest..als je de tijd niet hebt om op normale tijden te komen kan je met Fabio afspreken op een andere tijd..2 uur snachts is ook geen enkel probleem..(als je voor 100€ afneemt gaat deze vlieger natuurlijk niet op)

Het klopt dat de eigenaar ietwat eigenaardig is tegenover andere winkels,maar ik kom er graag! Altijd wel leuk spul uit te halen daar..
en wat de prijzen betreft..,dat valt ooook reuze mee..verschilt mss een euro of 2 in je voordeel en dan weer in je nadeel,is bij elke winkel als je alles goed na gaat kijken..steelhawk bijvoorbeeld...FW Shop 14,50 Sroger 14,00 geloof ik..en bij Drutti in smeermaas 17,00..

Ben dit jaar overal al geweest..en de prijzen zijn bijna overal ongeveer hetzelfde..op sommige producten zoals de steelhawk na dan..mja voor die paar euro :frusty:

Nou in jan geweest,Dicht! :@

Moet ie dat bordje maar weg halen,met zaterdag open :@
Rotzak.

Allemaal mooie etalage en dan dicht!

Back
Bovenaan