Fireworksfamily123 & Ibanesz zijn samen: Fireworks Family (YT)

Hoi iedereen, leuk dat je een kijkje komt nemen in ons film topic!

Wij zijn FireworksFamily. We zijn familie van elkaar en samen beiden gek op vuurwerk. Na het bezoeken van vele demonstraties en shows en een zeer succesvolle jaarwisseling hebben we besloten om samen aan een youtube kanaal te gaan werken en hebben het Fireworks Family genoemd.

Ons kanaal bestaat speciaal voor de films die we maken van shows, demonstratie finales en oud en nieuw vuurwerk. Daarnaast bestaan onze eigen kanalen voor de losse product films van de demonstraties die we bezoeken.
Er staat nog niet heel veel op Fireworks Family maar aangezien we nu dagelijks iets uploaden werd het wel tijd om het kanaal officieel op de forums aan te kondigen. Als jullie een reactie plaatsen of abonneren stellen we dat erg op prijs. We zijn heel benieuwd wat jullie er van vinden.

We heten jullie welkom en hopen dat we dat hier ook zijn :)

Dit is onze film van de finale van Ano Vuurwerk 2016

De eerste upload van afgelopen oud & nieuw is de Amazon.

En deze film is voor het rood wit blauw even gespiegeld. Door een storing in mijn schietsysteem bleef het tijdens een show staan en bij het nastoken kwam het even beter uit om de W-shape verkeerd om te zetten.

Tot morgen voor de volgende video's! :bye:

Gaaf! Die Amazon blijft een topper, zo van ver af is de grootte van de mine pas echt goed te zien.

Tevens krijg jij de oorkonde van het jaar voor het woord ''nastoken'':D

Gaaf! Die Amazon blijft een topper, zo van ver af is de grootte van de mine pas echt goed te zien.

Tevens krijg jij de oorkonde van het jaar voor het woord ''nastoken'':D

Ha dankjewel! Het is ons een waar genoegen!

Geabonneerd! Mooi kanaal.

Dankjewel arviid!

Palm Tree is geabonneerd! :handsup:
Doe je ook ff abonnementje terug? :p

Jazeker natuurlijk doen wij dat! Dankjewel Palm Tree :D

En dan nu de upload van de dag! TOLLE LOLA schreeuwpijlen!

Goed bezig. We houden het kanaal in de gaten. Komend jaar een filmpje met de turning neon hopelijk :wink:

Veel succes en plezier met jullie kanaal. De eerste films beteken alvast wat goeds.

Die Rood Wit Blauwe W-shape. Welke cakes zijn dat dan? Palm Assortiment ofzo? Erg mooi op deze manier in ieder geval.

De upload van vandaag is het project Golden Crosses! Wat die silent trails al voor mooi effect geven (:
Enjoy!

Leuk project man! :) Ik dacht eerst: wat jammer dat die Silent Trails zo veel eerder ophouden. Maar toen kwam er nog een duo achteraan!
Wat is dat laatste eindsalvo fluiters eigenlijk?

Dacht gisteren al een bekend gezicht te zien bij Kuiper, kon het niet helemaal plaatsen. Maar nu wel haha.

Top filmpjes mannen!

Dacht gisteren al een bekend gezicht te zien bij Kuiper, kon het niet helemaal plaatsen. Maar nu wel haha.

Top filmpjes mannen!

Volgende keer heel hard roepen heee Anihalas! Dan moet ik met mijn verbaasde kop gaan raden wie er voor me staat. Dat doe ik nooit goed. Haha gezellig. Leuk dat je onze films waardeert :D

We hebben er nog een paar ge-upload in de afgelopen dagen. De eerste is lekker kort.

Het zijn de Imagine van Jorge en de Magicians van Royal. Een leuke kleuren combinatie!

De volgende video is van het pro-line red star assortiment. Deze had ik gewonnen bij de demo van Jecor Vakbouwmarkt in Putten! Eerlijk is eerlijk ik vind pro line niet goed en pakketten vind ik al helemaal niet interessant. Dus alle cakes zijn aan een snellont gezet om het interessant te houden!

En als laatste een iets langer filmpje van het carbid schieten waar ik ieder jaar een paar rondes ga kijken in het dorpje Nijkerkerveen. Dit is een schitterende traditie en ik kan iedereen aanraden om eens een kijkje te nemen bij de carbid schieters in hun buurt.

Bedankt voor het kijken en we lezen graag wat jullie er van vinden!

Back
Bovenaan