FizzlePhantom
VWC lid
Niet bekend dus welke in de straat komt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
allemaal immitaties , velen merken hebben al een remake ervan geprobeerd de meeste waren niet zon succes259 shoten, van fluit naar salute... Klinkt als een tears from heaven van funke![]()

Erg jammer dat u deze gemist heeft @Tegendraads , hij was echt goed, wel aan de korte kant, maar dat maakte m een echte rambak
Had u hem doorgelont? Bij mij waren het 2 aparte boxen namelijk. En welke batch had u, die van mij was volgens mij korter qua tijdsduur.Dit is wel een flinke doos hoor…
Vind dit ook wel een dik blok zeg, het enige minpuntje is dat sommige delen van het 20mm gedeelte echt te traag is. De 20mm schoten zijn niet heel geweldig maar in het grootste deel wordt dit goedgemaakt door het tempo.
De 30mm schoten daarin tegen… Die zijn echt wel erg lekker hoor, daar zit echt flinke burst in en deze maken toch wel de compound.
De 20mm salute’s in de finale waren prima maar hadden harder gekund, het laatste salvo 30mm witte blinkers was daarin tegen echt keihard!
Voor de €200 die ik er voor betaald heb vond ik hem zeker niet slecht en daar zou ik hem weer voor kopen. Duurder zou ik zelf niet doen. Ook zou ik deze wat eerder op de avond schieten in plaats van na 12en, zoals ik nu gedaan heb.
Deze compound bevat meer dan 2kg kruit, wat in Nederland de max is. Daarom is deze opgedeeld in 2 delen, zodat je effectief gezien 2 compounds in één omdoos hebt. (Grijs gebied in de regelgeving)Had u hem doorgelont? Bij mij waren het 2 aparte boxen namelijk. En welke batch had u, die van mij was volgens mij korter qua tijdsduur.