Fireval No. 7 - GBV-WECO Fireval 2018

pyrofan#1

VWC lid
Geef jouw mening over onderstaand artikel, deze zullen bekeken worden door de heren van GBV-WECO en meegenomen worden in hun beoordeling. Heb je suggesties over bijvoorbeeld tempo of volgorde, plaats ze zeker!

Je zal het beoordelen op basis van een film welke is geschoten op afstand. Het kan zijn dat kleuren en effecten minder duidelijk overkomen dan in werkelijkheid, houd hier zelf rekening mee, GBV-WECO doet dat ook.

Netto Kruitgewicht: 475 gram
Aantal Schoten: 19 schoten
Richtprijs: €39,99

deze cake met de willow effect is oke, er had zeker wel wat meer tempo in gemogen. Ook hier is de prijs weer veel duur wat je krijgt. Als je z'n cake wilt verkopen moet de kwaliteit ook zijn, dat is het gewoon niet.

Zouden gewoon 25 schoten moeten zijn om de prijs te rechtvaardigen. De effecten vind ik wel mooi en zelfs de finale vind ik niet verschrikkelijk. De mensen die deze cake zullen kopen zullen wel tevreden zijn als ze dit in de straat zien.

Ik vraag me wel af. Als dit 25 gram per schot is. Waar is dan de mine of de fontein?

Vind het een mooie en goede cake, effecten zijn wat aan de kleine kant maar wel goed uitgevoerd vind ik.
Tempo zou wellicht wat hoger mogen, maar met 19 schoten is hij dan wel heel snel voorbij.

Wauw, wat een prachtige tails! Had de finale liever gezien met het crackling willows effect wat ik het mooiste effect in deze cake vind

Deze ziet er gaaf uit! Even afwachten wat de daadwerkelijke prijs gaat worden maar deze moet toch eigenlijk wel in de winkel komen.

Tempo vind ik persoonlijk te laag.
Blinkers genoeg, maar daar ben ik geen liefhebber van.
Ook de effecten vind ik te klein, sommige effecten falen zelfs.

Back
Bovenaan