Fireval No.28 - GBV-WECO Fireval 2016

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Geef jouw mening over onderstaand artikel, deze zullen bekeken worden door de heren van GBV-WECO en meegenomen worden in hun beoordeling.
Heb je suggesties over bijvoorbeeld tempo of volgorde, plaats ze zeker!
Je zal het beoordelen op basis van een film welke is geschoten op afstand. Het kan zijn dat kleuren en effecten minder duidelijk overkomen dan in werkelijkheid, houd hier zelf rekening mee, GBV-WECO doet dat ook.

Netto Kruitgewicht: 462 gram
Aantal Schoten: 42
Richtprijs: € 60 - 65

Laatst bewerkt:
Prijs is lichtelijk aan de hoge kant. Tempo, goud etc. ziet er allemaal prima uit.
Wat ik even wil opmerken is dat de kwaliteit er nu in ieder geval naar is, zo op het China filmpje.
Mocht die er zo komen, valt de prijs nog redelijk mee. Misschien bijstellen naar 50-55?

Prachtige waaier, alleen de prijs/kwaliteit verhouding staat totaal scheef naar mijn idee. 45á50 zou voldoende moeten zijn..

Vooropgesteld het is een erg fraaie waaier, maar als ik kijk naar het schitterende (vuurwerk) weer van gisterenavond, maak ik met wat zorgen om het goud effect aangezien het nu al vrij snel weg is.

Vind hem op film ontzettend gaaf over komen.
Heerlijke tempo, dikke volle effecten, blijft lang hangen.
Mooie cake dit.

Hele prima waaier dit, zulke bakken vallen wel op in de straat. Wat Adriaan zegt, het goud was wat dunner, gisteren al wat sneller weg, weersomstandigheden in december kunnen dat nog wat versnellen wellicht. In december (áls deze er komt) nog eens zien op een demo.

Prijs is lichtelijk aan de hoge kant. Tempo, goud etc. ziet er allemaal prima uit.
Wat ik even wil opmerken is dat de kwaliteit er nu in ieder geval naar is, zo op het China filmpje.
Mocht die er zo komen, valt de prijs nog redelijk mee. Misschien bijstellen naar 50-55?

China filmpje? Dit is in nederland geschoten op de demo :D

Mede doordat dit de duurste waaier was heb ik deze cake slechts een 6,5 gegeven.
Prima waaier hoor, de prijs houd me echter wat tegen.

Back
Bovenaan