Fireval No.24 - GBV-WECO Fireval 2016

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Geef jouw mening over onderstaand artikel, deze zullen bekeken worden door de heren van GBV-WECO en meegenomen worden in hun beoordeling.
Heb je suggesties over bijvoorbeeld tempo of volgorde, plaats ze zeker!
Je zal het beoordelen op basis van een film welke is geschoten op afstand. Het kan zijn dat kleuren en effecten minder duidelijk overkomen dan in werkelijkheid, houd hier zelf rekening mee, GBV-WECO doet dat ook.

Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 30
Richtprijs: € 50 - 55

Laatst bewerkt:
het mag gezegd worden, deze vind ik absoluut fantastisch! prachtige bak!

kritische noot: de prijs

Jaja, erg mooie cake dit.
Effecten komen groot en vol over, tempo is lekker.
Niets meer aan doen, wellicht iets aan de prijs.

Helemaal mijn type cake. Mooie salvo's met volle effecten waardoor hij niet saai word. Prachtige effecten.

Prachtige cake. Weinig op aan te merken, behalve dan dat ik 50 euro voor een 500 grammer in het algemeen een hoop geld vind.

Kijk dit is een goede bak! Helaas wel iets aan de prijs!

Ik neem aan dat er tijdens de avond sample's zijn geschoten? Dan ben ik benieuwd naar de productie versie straks!

zie leuke cakes erbij zitten. Kritische noot blijft die prijzen van GBV het is niet echt belachelijk door. Maar echt een paar leuke klanten trekkers hebben ze ook niet. Als ze nou is elke jaar een paar prisj toppers hadden zou het zoveel toffer zijn voor freaks. Leuk ding maar zelfs voor zo,n cake ga ik toch niet verder dan 40 euro. En tja veel aan freak acties doen winkels van GBV niet :(

Fantastische bak, de heren van Weco hebben na jaren dus gelukkig het licht gezien. Het minpuntje voor mij hier is ook de prijs en dan houd ik meteen mijn hart vast over de andere artikelen van Weco die ik net heb bekeken en indrukwekkend vond. Het zou zeer jammer zijn dat Weco nu eens echte top producten op de markt gaat brengen maar dat ze een te hoog prijskaartje omgehangen krijgen :(

Back
Bovenaan