Fireval No.19 - GBV-WECO Fireval 2016

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Geef jouw mening over onderstaand artikel, deze zullen bekeken worden door de heren van GBV-WECO en meegenomen worden in hun beoordeling.
Heb je suggesties over bijvoorbeeld tempo of volgorde, plaats ze zeker!
Je zal het beoordelen op basis van een film welke is geschoten op afstand. Het kan zijn dat kleuren en effecten minder duidelijk overkomen dan in werkelijkheid, houd hier zelf rekening mee, GBV-WECO doet dat ook.

Netto Kruitgewicht: 400 gram
Aantal Schoten: 19
Richtprijs: € 40 - 45

Laatst bewerkt:
Een van mijn favorieten van de avond, zou in W of niet al te snelle Z ook niet gek zijn.

Prachtig uitgevoerde crosettes! Echt heel erg strak gedaan, vindt alleen de prijs wat aan de hoge kant. Stel hem bij naar 30-35 euro en je hebt een topper.

Crossetes zijn mijn minst favoriete effect, maar deze bak is helemaal niet slecht.
Lekker tempo en heldere kleurtjes. Top!

Wow, wat een pracht van een cake is dit zeg.
Heerlijk volle tails, mooi uitgevoerde crossette's en mooie velle kleur.
Nu nog wat aan de prijs en het is een topper.

Prijs is het enige twijfelpuntje wat mij betreft, want de uitwerking is prachtig! Absoluut een cake die ik graag in de straat zou zien.

Superdikke cake! Zeker ook een van de toppers van de avond als je niet naar de prijs kijkt.
Door de prijs hem ik deze cake slechts een 7 kunnen geven. Zet deze naar 30 euro max en je hebt een regelrechte topper!

de uitwerking is inderdaad echt prachtig, zou deze overwegen als ik hem kon krijgen. Prijs is al genoeg over gezegd hierboven...

Ook weer een goed nieuw product. Alleen de prijs voor een 19 shots cake is in verhouding aan de hoge kant.

Zoals anderen ook al zeggen, hele fijne cake met erg mooie crosettes. Nu de prijs nog iets omlaag en het is helemaal een topcake.

Back
Bovenaan