Fireval No. 13 - GBV-WECO Fireval 2018

pyrofan#1

VWC lid
Geef jouw mening over onderstaand artikel, deze zullen bekeken worden door de heren van GBV-WECO en meegenomen worden in hun beoordeling. Heb je suggesties over bijvoorbeeld tempo of volgorde, plaats ze zeker!

Je zal het beoordelen op basis van een film welke is geschoten op afstand. Het kan zijn dat kleuren en effecten minder duidelijk overkomen dan in werkelijkheid, houd hier zelf rekening mee, GBV-WECO doet dat ook.

Netto Kruitgewicht: 400 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Richtprijs: €54,99

Vind deze een beetje rommelig ogen, met name omdat 'ie snel begint, dan ineens langzaam schiet en vervolgens nog een eindsalvo. Ook de effecten zelf vind ik een beetje 'te standaard'.

Weet niet wat er GBV- Weco is want de prijzen die slaan echt nergens op 54,99 voor 400 gram en krijg een rommelige cake voor, ik noem dit maar lesi troep.

Weet niet wat er GBV- Weco is want de prijzen die slaan echt nergens op 54,99 voor 400 gram en krijg een rommelige cake voor, ik noem dit maar lesi troep.

Ik ben dit eigenlijk wel gewend van gbv en vind Lesli eerlijker en beter in de prijzen :shocked:

Maar over het product. Ik koop voor dit geld liever twee willekeurige 19 schots cakes om die door elkaar te schieten. Net zo een rommeltje maar toch meer waar voor je geld.

Effecten missen zo af en toe wat peper in hun reet.
Effecten zijn een beetje rommelig, kan ook wat voller.
Crackling finale er uit halen. (Front anti crackling)

Back
Bovenaan