Fireval No.12 GBV-WECO Fireval 2016

omepje

VWC Moderator
Forumleiding

Geef jou mening over bovenstaand artikel, deze zullen bekeken worden door de heren van GBV-WECO en meegenomen worden in hun beoordeling. Heb je suggesties over bijvoorbeeld tempo of volgorde, plaats het zeker.

Je zal het beoordelen op basis van een film welke is geschoten op afstand. Het kan zijn dat kleuren en effecten minder duidelijk overkomen dan in werkelijkheid, houd hier zelf rekening mee, GBV-WECO doet dat ook.

Netto Kruitgewicht: 490 gram
Aantal Schoten: 19
Richtprijs: € 35 - 40

Laatst bewerkt door een moderator:
Tails doen het erg goed, alleen jammer van de boeketten tussendoor, passen er niet echt bij vind ik. Prijs is naar mijn mening te hoog.

Denk alleen dat het pts gewicht niet klopt.
Ik vermoed dat dit 390gr zal zijn.

Kan het mis hebben maar......

Verder is dit een hele leuke cake.
Al zou ikzelf een andere schiet style inzetten.

gr

Vind de tail erg mooi en krachtig overkomen.
Maar een 19 shots tail cake met een paar boeketten mag nooit tussen de 35-40 euro liggen.
Hadden er 19 tails en 19 boeketten geweest had ik dit echt een topper gevonden.

Prima crackling tails, vond deze persoonlijk echt top! Die boeketten mogen geheel weggelaten worden, voegt voor mij niets toe. De tails gaan goed lang door met een prima crackling, prijs zou ik toch op afhaken waarschijnlijk.

Tails waren top iig. Maar de prijs en het mede door het enkele boeketje heeft mij doen besluiten deze cake een 5,5 te geven.
Als het enkel tails waren geweest en de prijs was tussen de 20 en 25 euro geweest......regelrechte topper!

Back
Bovenaan