Fire Starter [Uitloop]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 643
Artikelnaam: Fire Starter
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1976 gram
Aantal schoten: 100 - compound
Effectomschrijving: I. Rode staarten tot rode en paarse sterren, rode staarten tot rode sterren met zilveren glitters.
II. Brocade staarten tot brocade king met blauwe sterren, brocade staarten tot brocade king met rode blink.
III. Zilver blinking staarten tot zlveren blinking willow met rode en groene blink, Rode blink crackling willow.
IV. Brocade staarten tot brocade

Max. tube diameter: 30
Tijdsduur: 75 sec
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 139,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

0643-firestarter_copy.jpg




Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En gewoon per 1 op het filmpje. Krijg je toch een beter beeld van zo'n box. Al is dat nu voor mij wel weer even wennen.:shocked:
 
Ik stond werkelijk met open mond naar deze prachtige bak te kijken. Wat bleven die effecten lang hangen. Was echt genieten. Ik vond 'm in veel opzichten misschien wel een van de beste bakken die ik tot op heden heb gezien. Als je deze aan kunt schaffen: doen!
 
Echt een hele mooie box! De effecten zijn heel sierlijk en blijven lang hangen. Prachtig spul weer van Broekhoff.. eentje om te onthouden voor volgend jaar.
 
Wat een box zeg, deze heeft nogal onder de radar gevlogen. Helaas is hij bij de lokale Broekhoff dealers niet te verkrijgen. Hier had ik zonder problemen wat meer voor neergelegd, maarja, het is wel erg ver om zonder freakprijs.
 
Maar als ik me niet vergis zou deze eigenlijk niet binnen komen ? Wellicht op t laatste moment toch nog op tijd gekomen dan
 
Back
Bovenaan