Fire Power

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 9203
Artikelnaam: Fire power
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 60 schoten
Effectomschrijving: 60 shots multishot met crackling staarten die overgaan in crackling sterren
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: € 29,95,-
Verpakkingseenheid: 8

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

img_8931.jpg

Rechts van het midden.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming van bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Schuurmans demo 2009 :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
goedkoop effect, wel lekker veel schoten, goede tijdsduur en goede prijs. dus gewoon niks te klagen verders! waardige cake voor het kaboom assortiment.

Leuke cake, mooi voor een doorlont projectje ofzo, want alleen word hij snel saai gok ik.

Prijskaartje valt best mee.

Ik vind het een goede cake op film zo, lekker tempo, salvo's, goede tails, harde cracklingboeketten en langdurig. Vind het een erg mooie prijs, zijn prima om in een showtje te verwerken, maar los in de straat zal het ook wel een geweld geven hoor. :D

Hallo mensen is kaboom niet bijna het zelfde als shogon?? de blokken en potjes hebben wel veel van elkaar weg alleen een andere naam.

Mvg

wat een lekker potje dit zeg!
lekker achter elkaar die crackling en voor de prijs hoef je hem niet te laten liggen.

heeft iemand deze gekocht en ervaring mee??

Wat een mooi ding zeg. Een grote zee van crackling :). Ik denk dat ik deze dit jaar maar eens ga verwerken in mijn showtje.
Het is wel een van de weinige producten van schuurmans dat ik qua prijs-kwaliteit verhouding interessant vindt.

Erg goede cake dit, zit er echt aan te denken om deze te gaan kopen. Erg goed effect, en 60 schoten voor 30 euro. Erg goede cake. :)

Ik heb hem net als Gerwin en Fred meegemaakt tijdens de productendemonstratie van Schuurmans Vuurwerk in Leeuwarden. Ik vond hem erg goed voor die prijs. De Crackling kwam goed over zoals in de film staat in de openingspost, en het zijn lekker veel schoten voor een lage prijs.

Afgelopen jaarwisseling heb ik deze afgestoken.
Ik vind het een leuke cake.
Niet vanwege de mooie effecten, maar vanwege de harde crackling.
Als je deze afsteekt geeft dat veel geweld in de straat.

Back
Bovenaan