ummagumma
VWC lid
Ik denk dat als je deze op A2 of zelfs A1 formaat zou aanbieden dat daar best animo voor zal zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat als je deze op A2 of zelfs A1 formaat zou aanbieden dat daar best animo voor zal zijn.
Prijs stond goed; ook in Sliedrecht voor die prijs te krijgen.Dit jaar gewoon vette mazzel gehad bij Intratuin Rosmalen. Denk dat de prijs nog niet goed stond, maar ik heb hem voor 69,99. Heb deze voor het eerst.
Het uitzoeken werkte op mijn telefoon niet helemaal lekker, maar ik heb 'm toch maar besteld, zonder het 20% budget helemaal te besteden.Tering dat is super goedkoop zeg! En dan mag je ook nog voor 20% gratis uitzoeken.
Hartelijk dank voor het melden!Voor de liefhebber te koop in een zekere stunthal omgeving Arnhem voor 59,50!
Is Elst voor je in de buurt?Blijft toch 1 van de meest sierlijke tailbakken en doodzonde dat deze eruit gaat. 1x gehad en toen stond er teveel wind, dus nooit in volle glorie mogen aanschouwen. En met een prijs van de lokale IT van 119,-(!) gaat dat helaas ook niet meer gebeuren. Eens met Peter333 hierboven, mocht ik hem voor die prijs nog tegenkomen in de buurt gaat hij mee!
Met 120 km net nietIs Elst voor je in de buurt?![]()
Stiekem wel blij dat die nu uitverkocht is. Het was ontzettend lastig om ´m niet te bestellen..Zat afgelopen dagen al in de gaten te houden wanneer deze open zou gaan ivm de fire festival voor die prijs. Zul je net zien dat ze open gaan de middag dat ik offline ben hahaha. Nu uitverkocht helaas
Dat is ook weer zo hahaha. Naja goed de Lion is ook al uitverkocht zo te zien helaasStiekem wel blij dat die nu uitverkocht is. Het was ontzettend lastig om ´m niet te bestellen..
Hmm twijfel ook, zie ondertussen zo veel ander leuk spul.Fire Festival staat in Rosmalen weer voor 69,99 ( met nog 20% gratis uitzoeken)
De vorige keer te lang getwijfeld, nu meteen meegepakt.
Hmm twijfel ook, zie ondertussen zo veel ander leuk spul.