Fire Bender

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 2504
Artikelnaam: Fire Bender
Bruto Gewicht: 6,250 kg
Netto Kruitgewicht: 960 gram
Aantal Schoten: 80 schoten
Effectomschrijving: De beste vuurwerk compound serie van 2023! Dubbele salvo compound! Schiet per tweetal prachtige boeketten de lucht in!
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 4/2
Tijdsduur: 68 seconde
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €79,95

Kaola ook altijd met zn wolff video's :bye:. Maar on topic, mooie box hoor, 2 schoten tegelijk maken hem wel af

Heel mooie box! Die twee schoten tegelijk zorgen er bij mij voor dat ik het lage tempo niet echt erg vind. En de finale is zeker top! Ook op de lijst! :D

Ik vind hem toch best saai/eentonig overkomen, mede ook omdat de effecten heel snel weg zijn. Nee voor deze prijs heb ik betere bakken voorbij zien komen.

Twijfelde of ik deze zou bestellen, dus voorgelegd aan mijn vrouw. Die twijfelde niet. Nogmaals geconfronteerd met mijn twijfel antwoordde ze "Dan steek ik hem wel af". Mijn antwoord "Is goed hoor" :) Vind 'm in ieder geval uniek in mijn collectie met de dubbelshots. En inderdaad de finale is tof.

Hier mijn beelden van de demo van Harrieboem. Vond het wat tegenvallen tov de productvideo.
Helaas in 2 videos omdat er een flinke pauze tussen zat en dacht dat het het volgende product was.

Bedankt voor het plaatsen Calim3ro. Even de verbindingen tussen de cakes dus aandraaien/versnellen. Komt minder goed over dan in het productfilmpje inderdaad, maar voldoet voor mij goed genoeg voor in de straat als je er wat dichter op staat.

Heb deze in bestelling staan maar vind m tegenvallen, zeker omdat 2e cake eentje van china red is die mij nooit heeft kunnen bekoren.

Leuk voor in de vooravond.

Benieuwd ook deze in de bestelling staan, had er meer van verwacht maar wie weet verrast die toch wel.

Toch wel tegenvaller.
Voor 25 mm valt deze echt tegen, Wolff kan zoveel beter dan dit.
Gelukkig schoot deze per 2 maar verder tegenvaller.

Back
Bovenaan