Final Thunder

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 6300
Artikelnaam: Final Thunder
Bruto Gewicht: 16,5kg - 2600 gram per cake
Netto Kruitgewicht: 490 gram per cake
Aantal Schoten: 20 schoten per cake
Aantal Cakes: 6
Effectomschrijving: Tubes van 30mm en inclusief 2 waaiercakes. 25 gram per tube!Dit is de ultieme showbox! Met maar liefst 6 cakes van ieder 20 shots. Deze showbox is nu al 'het meest gewilde item van 2013'!
Tijdsduur: A: 8 - 13 sec. / B: 15 - 20 sec. / C: 20 - 25 sec. / D: 20 - 25 sec. / E: 20 - 25 sec. / F: ... sec.
Stijghoogte: 35 - 50 meter
Richtprijs: €. 169,50

6300_final_thunder.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Een nieuwe doorlontbak ;D 6x500 gram heerlijk en 25gram per shot + 2 waaiers! Nu nog wachten wat de effecten zijn maar het begin klinkt goed.

Deze heeft ook zeker mijn intresse gewekt.
Ben dan ook zeer benieuwd hoe hij gaat presteren en wat de prijs gaat worden.

Ik ben ook zeer benieuwd, waar je echter wel heel goed op moet letten, mocht je deze cake aanschaffen, dat je hem wel in de breedte neerzet en niet in de lengte aangezien de 2 waaiercakes met de lengte van de doos mee staan en niet zo als in de meeste gevallen in de breedte van de doos staan.

..dat je hem wel in de breedte neerzet en niet in de lengte aangezien de 2 waaiercakes met de lengte van de doos mee staan en niet zo als in de meeste gevallen in de breedte van de doos staan.

Inderdaad - als we de plaatjes mogen geloven, zie deel E & F, daar zie je precies zoals Torrr aangeeft dat de waaier in de lengte is gepositioneerd - opletten dus.

Ben zeer benieuwd naar beeld materiaal en de prijs van deze set cakes. Sta te popelen om hier meer van te zien.

Lekker tempotje hoor:p Nee zou inderdaad wel iets mis zijn gegaan. De eerste cake vind ik in ieder geval al geweldig! Lekker geluid bij de spinners en flinke boeketten:)

Duidelijk niet goed gegaan inderdaad, wel een heerlijk ram bak zo, genieten.
De eerste cake vind ik geweldig, waat kan ik ontzettend genieten van die spinners.
Deze gaat er niet komen, hoe jammer ook, maar vind de prijs te hoog.

Deze ga toch even in de gaten houden wat heerlijke blokje.. wil nog wel paar andere filmpjes gezien heb voor dat ik op me lijstje zet heb ook het gevoel dat niet zo goed ging :P

Dit ramblokje vind ik toch wel heel erg interessant.
Ik hoop echt dat zoals hij nu op de filmpjes staat, hij hoort te gaan,
in plaats van dat er iets verkeerd is gegaan met afsteken.

Ik wacht dus op meer filmpjes van winkelierdemo's voordat ik deze koop,
maar als hij zo ook werkelijk is komt deze er meteen in.

dit vond ik toch wel een mooi blokje, ging niet zo snel als op het filmpje hier boven maar dat maakte hem echt niet minder. Vond hem zelfs mooier overkomen zo

Back
Bovenaan