Final Fate

Net op de demo van RVH gezien! Kan het zijn dat de 2015 versie minder rap is dan de eerste versie?! De Final Fate 2014 gehad en deze schoot rap achter elkaar leeg!

Oi van welke kant je 'm ook aansteekt, hij zal eindigen met een enkele rij en niet twee opvolgende rijen.
Als dit de 2015-versie is, hoe zal de 2016 dan presteren?

Ik zie 'm graag zonder pauzes, zoals die was. Als die met twee rijen achter elkaar zou eindigen dan heb je toch iets van een climax.
Zo was die eerder dus:

Laatst bewerkt:
Deze rambak had ik helemaal gemist. Dit jaar 2x in de finale(+2x stormchaser,2x crackling cry) ipv 4 Silver Salutes. Hoop dat ie idd zo schiet zoals hierboven. Alleen t timen wordt pittig gok ik zo...

Tegenvaller vanavond op de demo, knallen zijn me niet hard genoeg, niet dof maar eerder fel. Een aantal normale cakes knalden zeker harder. Manier van schieten is wel heel gaaf.

Viel voor mij erg tegen vanavond, zeker na het horen van de klappen van de viking die ze er voor afstaken..:rolleyes:

Daar moet wel bij gezegd worden dat salutes erg gevoelig zijn voor vocht. Als deze net uit de containers komen, kan de prestatie behoorlijk minder zijn.

ik vind het zonde van elke keer die tussen pauze als dat de finale van je show moet worden is dat echt een flop geworden zou het niet mogelijk zijn deze van 2 kanten te onsteken elektries

Viel voor mij erg tegen vanavond, zeker na het horen van de klappen van de viking die ze er voor afstaken..:rolleyes:
Bedankt, twijfelde er over om nog een Final Fate of een Viking bij te kopen. Keuze is zo makkelijk gemaakt.

zou het niet mogelijk zijn deze van 2 kanten te onsteken elektries
Goed idee, ga dat misschien wel doen met degene die ik al besteld heb, maar dan niet elektrisch.

Vorige jaar 2 tegelijk afgestoken toen vond ik ze al niet erg hard klappen ma misschien kwam dat omdat we ervoor 12 qthunders tegelijk hadden afgestoken:D

Vorig jaar had ik de 2014-versie. Die klapte flink. De vraag is wat ze nu op de demo's geschoten hebben. De 2015- of de 2016-versie. Ik kan mij herinneren dat vorig jaar de 2015-versie te laat aan kwam voor de verkoop...

Ik sluit mij aan bij de menig van mijn voorgangers in dit topic.
Bijzonder tegenvallend was hij op de demo van Riezenbos. What,s gebeurt?
Geen enkele schimp meer van de cake die hij eerst was. Klappen waren gewoon zacht!!

Back
Bovenaan