Filmtopic Pyroguy

Pyroguy

VWC lid
Afgelopen jaar heerlijk los producten gestookt en voor de verandering veel met de telefoon gefilmd.

Het is van alles wat.
Beginnende met de Silver Night van Katan. Leuke Bengaaltjes met een crackling finale. Die kennen we ook van een ander merk natuurlijk. Ze zijn wat minder helder, minder krachtig en minder heftig dan de concurent, maar alsnog prima stookvoer voor erbij.

Vandaag de Crackling Explosion Fountain van Rubro. De verwachting waren niet erg hoog vanwege de hoeveelheid vocht in het product. Toch deed hij het boven verwachting goed. Leuk ding.

Mooie eerste films, top. Weer een topic om te volgen :handsup:

Laatst bewerkt:
Yes, leuke films al van een relatief onbekend product. Ik ga ze ook testen dit jaar. Heb ook nog een pakje van het "origineel".

Weer een topic om te volgen, top Johan. Leuk ook die losse producten stoken, lekker voor de sfeer.

Killer Bee fonteintjes van Wolff heb ik al jaren vaste prik in mijn collectie. Onderschatte dingetjes die gewoon erg leuk zijn voor tussendoor. Niet super groot of super imposant, maar de fluitjes (bijtjes) die weg vliegen maken dit product net even anders.

Om 18u was het tijd voor een beuker. Na de succesvolle Final Fate kon ik het niet laten om de Red Alert ook te proberen. Op papier klonk dit namelijk als een topper, maar wel erg prijzig, dus best een risico. Gelukkig wist deze ondanks de forse aanschafprijs toch de verwachtingen waar te maken of zelfs te overtreffen. De rode strobe kogels met mines maken het een echte aandachtstrekker en de burst was goed te noemen. Het hoge tempo werkt zeker mee in de beleving.

De keuze in crossette cakes lijkt de laatste jaren weer wat toe te nemen. Afgelopen jaar de Crossette Switch van Crown en de Crossette Fan van Pyroshow gecombineerd, wat een leuk effect gaf. Prachtig heldere crosettes met een goed tempo.

Vanwege het vochtige weer moest even de lens gepoetst worden tussendoor.

Eerder gedeelde cakes zijn als doorgelont projectje geschoten. Leuke combinatie zo, al zeg ik het zelf.

In 2019 al aangeschaft met oog op een bruiloft die plaats zou vinden, maar vanwege bekende redenen meermaals is uitgesteld. Uiteindelijk heb ik hem afgelopen jaarwisseling maar los geschoten.
Geinig ding, maar zo als los product
is het niet meer dan dat. Kan leuk zijn in een show ..

Vandaag een filmpje van een exemplaar uit het Sonnet 9 singleshot assortiment.
Stond nog 1 doos vocht te happen, dus deze er maar doorheen gejaagd. Toch jammer dat dit niet meer verkocht wordt in Nederland.

Laatst bewerkt:
Een oudje van GBV (2012) welke ik nog had staan. Leuke effecten maar bij gebrek aan burst helaas weinig spectaculair te noemen. In betere burst en daarbij betere spreiding en het had een topper kunnen zijn.

Van mijn elektrisch geschoten showtje in 2019 waren diverse cakes blijven staat, waaronder een aantal Lion's van Pangu en Red Blink van Broekhoff Pyroshow. De Lion was helaas de 'nieuwe', slappe uitvoering die zelfs in veelvoud niet erg indrukwekkend is. Desalniettemin een leuk projectje.

Een leuk setje van GBV, de Blaster en Neon.
De fluiters tussendoor zijn net even anders dan wat je doorgaans verwacht in dit formaat cakes. Niet per sé spectaculair, maar erg leuk voor in de vooravond.

Had me voorgenomen om verschillende losse cakes waar geen straatfilmpje van was aan te schaffen om deze eens te proberen.
Eén van deze cakes was Exotic van Weco. Een erg klein potje met toch verrassende effecten. Leuke blink boeketten in verschillende kleuren en een prima burst voor dit formaat. Een budget aanrader!

Nieuwe knalcakes, altijd interessant om te proberen. Deze cake heeft een zachte prijs, maar helaas is de burst erg wisselvallig. De rode sterren zijn wel een leuke toevoeging.

Heh balen van die meneer de beuk, gisteren 8 aangeschaft voor een klein salute projectje, samen met wat Sterling Thunder. Achja, prijs was ook niet zo hoog. Mooie films trouwens en leuke producten!

Back
Bovenaan