Filmtopic O&N 14-15 bij Steef-Kaboom

Ik heb nog 1 topper op de computer staan.. deze komt binnenkort online! Wat vonden jullie er weer van dit jaar?! Komend jaar weer filmen? Nog tips om mijn films nog beter te kunnen maken?!

En daar is de laatste video dan van de afgelopen jaarwisseling! Gruwelijke box: IMMORTAL GOLD.Tevens is deze gebruikt voor mijn intro waar ik mee begonnen was dit seizoen :D

Erg lekkere filmpjes hoor, en prima filmkwaliteit.
Geeft een goed straatbeeld, keep 'em coming next year!!

Soms een beetje te dicht erop, maar zo zal het voor veel mensen herkenbaar zijn.
Al vind ik het soms mooi om juist een cake verder weg te zetten, zodat je goed de opbouw en effecten kunt zien. Van onderaf is het wel altijd geweld.

En daar is de laatste video dan van de afgelopen jaarwisseling! Gruwelijke box: IMMORTAL GOLD.Tevens is deze gebruikt voor mijn intro waar ik mee begonnen was dit seizoen :D

Erg lekkere filmpjes hoor, mooie afstand en filmkwaliteit. Geeft een goed straatbeeld, keep 'em coming!!

Dit was de laatste van dit seizoen, maar ik zal zeker door blijven filmen komend jaar na alle leuke positieve reacties!

Road Riot kende ik nog niet erg leuk.
Volgens mij die die oude junior jack harder :p
New Moon vind ik top ik had een soort gelijke.
Immortal Gold had ik ook die uitwerking was groot!

De beste prijskwaliteits verhouding van een cakebox ooit. Deze was maar 50 euro als introductie voor Geisha vuurwerk, wat een gruwelijke bak met grote uitwerkingen, harde burst en een super goed tempo!!!

Wat een prachtbakkie dit. Jammer dat die niet meer te verkrijgen is.

Verder een hoop mooie filmpjes zeg, gave collectie

Back
Bovenaan