Films en series

Favoriete film is Interstellar. Vriendin en ik kijken hem ieder jaar minimaal één keer. Netflix versie is helaas wel van lage kwaliteit!
Tenet in bioscoop gezien (ook van Nolan). Echt een heftige film maar kan niet tippen aan Interstlellar of inception imo.

Ik zit helemaal in Undercover seizoen 2 op Netflix. Wat een fantastische (Nederlandse /Belgische) serie is dat zeg. Hoe slecht Nederlandse series en films ook vaak zijn. Dit is echt een aanrader.

Evenals de film Bumperkleef. Een Nederlandse écht spannende thriller op Netflix.

Tijdje terug begonnen met Lucifer en inmiddels wachtende op deel 2 van seizoen 5. Was er eerst wat huiverig voor maar toch wel een leuke serie. In november staat eindelijk Undercover seizoen 2 volledig op netflix en dan gaan we daar aan beginnen, ik heb er een hekel aan om elke keer een week te moeten wachten :angry:

Kick!

Hoe staat het met jullie? Vol op in de kerstfilms of ook Wednesday aan het bingen?

Ik ben bezig met het laatste, echt een heerlijke serie vind ik persoonlijk.

Wednesday al helemaal gezien, echt heerlijk hoe achteloos / gevoelloos en als een echt adams family type Wednesday overkomt, echt top geacteerd!

Ben nu Willow aan het kijken, valt me een beetje tegen t.o.v. de film maar stukken beter dan alle rommel op de normale tv zenders.

Ben net begonnen aan de serie Westworld. Heel bijzonder maar wel zeer mooi gemaakt, met prima acteurs/actrices !
Ben erg benieuwd hoe dit verder gaat ...

Back
Bovenaan