Films Demo Hardix Vuurwerk 2007

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Op 8 oktober 2007 hield Hardix Vuurwerk BV zijn demo-avond en ook daar waren wij van Vuurwerkcrew.nl uitgenodigd. Deze avond hebben wij met 2 camera's gefilmd, Lev-he, die vorig jaar ook de demo op film heeft gezet, was dit jaar wederom met ons van de partij en zijn films waren hier al even online te bewonderen.
Hardix heeft ons getrakteerd op producten uit 4 collecties, dit waren de Brilliant Collection, de First Class Collection, de Black Smith Collection en tot slot de Titanium Collection. Deze demo werd afgesloten met een knaller, een nieuwe cake met 90 schoten, gebaseerd op de Aftershock, film onderaan de pagina. :)

Hieronder een lijst met alles gesorteerd op merk, de films zullen ook in de topics van de producten verschijnen.

Brilliant Collection:
Purple tail
Crosswall
Brilliant Salute
Rainbow
Widow
Brilliant Three
Brilliant Five
The Imperial
The Wave
Qlimax
Phantom
Outblast

First Class Collection:
Blister
First Class Cakes
Too Wonderful
Traser
Eastar

Black Smith Collection:
Latest Trick
Brave Risket
Blazing Comet
All Paradise
Ying/Yang (Ying geschoten)
Ying/Yang (Yang geschoten)
Full Blast
Collapsible

Titanium Collection:

Freedom

Overblast
Titanium Thunder
Thunderdome
Matrix
Illusion
7 Steps
Dessert Eagle

En als laatste:
Aftershock Thunder

Laatst bewerkt door een moderator:
Filmde jullie ook voor de DVD?

Ik was namelijk pas bij Hardix en Roderick Jager vertelde dat de producten van Hardix door freaks werd gefilmd en dan op de DVD werden gezet.

Ik heb hier de DVD liggen;)

We zaten even te kletsen en toen begonnen we nog op Vuurwerkcrew dat jullie pas langs waren geweest enz enz...;)

Filmde jullie ook voor de DVD?

Ik was namelijk pas bij Hardix en Roderick Jager vertelde dat de producten van Hardix door freaks werd gefilmd en dan op de DVD werden gezet.

Ik heb hier de DVD liggen;)

We zaten even te kletsen en toen begonnen we nog op Vuurwerkcrew dat jullie pas langs waren geweest enz enz...;)

Hardix heeft een eigen DVD, in een hoesje met een witte cover e.d., die films zijn ook bij hun op de site terug te vinden.
Wij hebben inderdaad de films op DVD gezet en deze overhandigd, hier is dan ook om gevraagd door Hardix. Hier hebben zij één exemplaar van ontvangen, die zal jij dan ook niet hebben, die is overhandigd ná jullie bezoek. :wink:

Hardix heeft een eigen DVD, in een hoesje met een witte cover e.d., die films zijn ook bij hun op de site terug te vinden.
Wij hebben inderdaad de films op DVD gezet en deze overhandigd, hier is dan ook om gevraagd door Hardix. Hier hebben zij één exemplaar van ontvangen, die zal jij dan ook niet hebben, die is overhandigd ná jullie bezoek. :wink:

Oké, ik heb de DVD met de witte cover ja;).

Roderick had het er over dat de demo door freaks werd gefilmd en dat die films op de DVD stonden die wij hadden gekregen.

Ik dacht dat jullie dat misschien waren maar dat is dus niet.

Mvg,

Pyro-rola

Back
Bovenaan