[Films] Aftellen naar Fallas 2011!

Prachtige beelden ouwe.
En wie zien we hier nu volop in actie? Jawel, Wesley tijdens zijn eerste Fallas avontuur.

Heb er nog 2 over ja, zal die eens online gaan knallen, al wordt dat 's nachts uploaden, want Internet is net even te traag qua upload voor die grotere bestanden, kan ie mooi de nachtelijke uurtjes daarvoor gebruiken. :p

:bye:

Helemaal top! ... Wil tuurlijk niet opdringerig zijn, maar ben meer van jullie gewend. :D
Ik ga dit jaar ook veel filmen! ... Heb er zin in!

Gr

Daar is ie dan, deel 3! Komt weer genoeg vuurwerk voorbij en ook het stoken met de conciërge van het appartementencomplex waar wij voor het 4e jaar zaten. Deze oude baas is gewoon geweldig, stookt er rustig op los met Trueno's en wij noemen hem dan ook "El Petardo". :p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Weer mooie beelden Mike!

Mooi stukje op 5min20, wat een stokertje:) En helemaal op 13min!
Wat een mannetje is die baas!

Lachen man dat jochie en die opa, daar word ik nou vrolijk van.
Mooie beelden weer man!

Hoe duur zijn die gillende circo blitze?
Die dingen zijn top.

Je bedoelt die pyramides? Pfoe, 5 euri per 4 meen ik?
Zijn de Magic Crystals van Pyroshopping.:wink:

En daar is deel 4! Lekker rennen voor borrachos, wat meerdere knallers en borrachos tegelijk, het laatste stookwerk van Fallas 2010 toen het alweer rustig was en als je benieuwd bent hoe de Stroms er vanaf de 8e verdieping uitziet, dan moet je zeker kijken! :D:p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zo, weer een prachtig filmpje met geweldige momenten.
En ja, op naar 2011, nu dus nog maar een paar dagen:wink:

Nog 8 dagen 7 uur 5 min!!

Bedankt voor het filmpje Mike! Blijft mooi die potten/pijlen tussen de huizen/hotels haha! Wat zullen de mensen daar boven tot rust komen zeg (als ze thuis zijn).

Back
Bovenaan