Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja zeker en ja soms gaat het fout ;)

Maar pruters nee weten waar ze over praten kunnen veel nog wat van leren hier .
Houden 1 mensen op afstand plus weten waneer het genoeg is ;)

Jojo

Zul je altijd zien, staat de camera er op, gaat het meeste fout. Tenminste, dat zou je vermoeden.

Deze opname is destijds dusdanig geknipt en geplakt dat het allemaal wat hilarisch moest lijken.
De realiteit was echter anders, aangezien alle projecten die het goed deden niet zijn vertoond.

Ik zag dit filmpje vandaag voor het eerst, met name de 1e shell is misschien wel 1 van de mooiste die ik ooit heb gezien.
Als ik het goed begrijp is dit een wedstrijd tussen een 15-tal bedrijven wie de mooiste 12 inch shell heeft:

@ paulus01
Ik zag dit filmpje vandaag voor het eerst, met name de 1e shell is misschien wel 1 van de mooiste die ik ooit heb gezien.
Als ik het goed begrijp is dit een wedstrijd tussen een 15-tal bedrijven wie de mooiste 12 inch shell heeft:

Doe mij maar nummertje 14! mooie combinatie van kleuren blauw springt er gelijk uit daar hou ik van!
heb zelf ook leuk filmpjes gevonden van hun, zet geluid maar wat harder mits je subwoofer heb voel je de druk.
Ze beginnen gelijk met een mooi begin!

http://www.youtube.com/watch?v=0JYUT6i8k80

Ik kwam net dit filmpje tegen op yt over enkele van de grootste shell's in de wereld.
misschien dat deze ooit al wel eerder gepost is ik weet het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan