Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vind die salutecandles trouwens wel een leuke toevoeging voor de nederlandsche markt :)

Laatst bewerkt door een moderator:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

tja kwam ik net tegen op pyroforum..
Ik vond um leuk!

Laatst bewerkt door een moderator:
dit is een leuke lange film met uitleg laden van mortieren het doorlonten etc maar ook het daadwerkelijk schieten staat op film de moeite waard dacht ik.
+ YouTube Video

Zo, net even een post verwijderd waarbij vuurwerk werd gebruikt zoals het dus absoluut niet hoort. Ik snap dat het grappig is bedoeld, alleen willen we dit soort dingen hier absoluut niet zien.

Laatst bewerkt:
en het is weer 4 juli geweest...

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan