Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Great TV-Commercial.
In the backround, you hear the national anthem from Switzerland and the text at the end means: "Bluewin TV wish you a nice 1.August "

Bluewin TV = Internet Provider and Digital TV
1. August = National Day in Switzerland

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

The Making Of:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

| HD | Beautiful 210mm Cylinder and 300mm Shells from Hirt&Co Fireworks (Soundtest)

Szenen aus dem Aarburger Strandfest Feuerwerk. Geschossen von Hirt&Co Fireworks.

Made by: 1Pyro8

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Wat een mafkees dit zeg, hopen dat PSV snel de beelden vrijgeeft zodat hij opgepakt kan worden..

Thanks Fred, Naar dat filmpje was ik laatst nog op zoek. Ben toch blij dat ik volgende Fallas niet zo m'n Truenos no.7 hoef af te steken...
Deze gasten moeten hier wel aardig wat ervaring voor hebben zou ik zo denken.

Gaaf he dat filmpje, zo subtiel ze die pijlen uit hun hand weg laten schieten.
Dat doe je ze 1,2,3 niet na.:wink:
Komt inderdaad een brok ervaring om de hoek kijken.

Ongeloofelijk joh. En dat hele dorp staat daar gewoon te stoken. Wat een gekkenhuis moet dat zijn geweest. Genieten!

Ik geloof dat ik een ik wed dat ik het kan voel aankomen bij dat filmpje hahaha!!!
Wat een idioot zeg wat snel!!!!

collectiefilmpje uit Amerika
+ YouTube Video

Pyrotechnics Guild International 2007 Fireworks Experience
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Het belgië van de Duitse freak. Polen. :p (inclusief leuke experimenten met de Achtung van Triplex)

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan