Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fred je bent geweldig. Met kippevel dit zitten kijken. Ik vind dat die jongen zich nog inhoud met zijn commentaar, ik had me helemaal de grond in geschreeuwd niet normaal! Om zoiets mee te maken, geweldig! Dat Jorge 2'' saluteblok, man man man!!!!

HAHAHAHAHA, mooi he

dat is DeGraaf (van AVP) mij en mijn broertje hoor je nog op de achtergrond. wel erg enthousiast he :) maar was ook erg gaaf!

het saluteblok (bs-120 van jorge) is eigelijk 1,5''

heb ook nog wel foto's etc. zou ik ook nog wel kunnen plaatsen (ergens anders uiterraard)

gr mark (en apdfreaks)

Hier nog een mooi youtube filmpje. een pyromusical geschoten door het duitse LunatX. Heel erg mooi gedaan zo op dat Stadion!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Kweenie als ie al ergens gepost is maar het blijft mooi.

625 Shot Dragon Egg Fireworks Cake:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

216x 30 schot roman candle´s, 1x 150 schots zs sahara storm, 1x 150 schots fs carribbean palmtree, 1x 100 schots sahara thunder (green), 1x 25 schots zs mines (green), 3x daybreak 16 schots dynasty en 3x pinkie winkie marijn!

Filmed by Supergandalf

+ YouTube Video

216x 30 schot roman candle´s, 1x 150 schots zs sahara storm, 1x 150 schots fs carribbean palmtree, 1x 100 schots sahara thunder (green), 1x 25 schots zs mines (green), 3x daybreak 16 schots dynasty en 3x pinkie winkie marijn!

Filmed by Supergandalf

movie

Leuk he moontan (mr. ikweddatikhetkan)! Het is alleen supremegandalf en niet supergandalf :wink:
Hier nog 2 linkjes naar een knalshowtje
http://nl.youtube.com/watch?v=WAmDqnbWjMc
http://nl.youtube.com/watch?v=_YGstzWfTHE
Veel plezier en de groeten van gandalf:bye:

ps. is ook weer in een smalle (dus niet de meest ideale locatie) straat geschoten, ben ik mezelf bewust van en respecteer ook dat er eventueel commentaar/opbouwende kritiek volgt, gegroet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan