Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
zeer mooi dit ja
nu snap ik dat in china de flatten af branden bij hun shows!(was in de media een tijd terug)
bedankt voor je bijdragen!

Hochzeits Feuerwerk - Alstatte - Tochpyro - PyroQuipment
by Marco
Wedding Display 31-7-2009 Bei der Haarmuehle in Alstatte/Ahaus
gefilmd door: www.aanstekerwinkel.nl

dan kun je wel zeggen dat je een bruiloft heb gehad!
sjonge jonge wat een show zo zie je ze al niet vaak als de gemeente het regeld (en moet betalen)
laat staan op een bruiloft

Ziet er inderdaad zeer goed uit, het schiet allemaal lekker door.
Zal een mooi spektakel zijn geweest in de straat.

Woensdag 12 augustus 2009 ben ik met een maatje naar het kermis vuurwerk van Wassenaar geweest. Hier stond het team van Hayo wolf onder een tentje de rekken te vullen met shells. op het moment van schieten was het gelukkig droog. en volgens buienradar bleef het die rest van de avond ook droog. de totale show duurde 10 minuten en er werden voordurend alleen shells geschoten. en een aantal blokken en fluitcakes.
helaas weinig afwisseling in de shells. de poisenous spider blokken vond ik het mooist.

Vincent bedankt dat je opnieuw de moeite hebt wilen nemen om deze film met ons te kunnen delen.
Wassenaar he? Deze show was in de kalender aan onze aandacht ontsnapt.
Sluit mij overigens helemaal aan bij jouw commentaar: zeer matige show omdat er 10minuten lang alleen shells worden gepompt die ook nog eens bijna allemaal hetzelfde zijn.

Tokyo Olympic 2016 Special Firework'09
An amusing display of fireworks(お花火) to celebrate Tokyo Olympic 2016 in Tokyo, Japan.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan