Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeko

VWC lid
Post hier filmpjes die je gevonden hebt op internet!

Dit kan zijn van youtube, liveleak, vimeo en bijvoorbeeld break :wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
En moeten deze filmpjes voldoen aan bepaalde voorwaarden? Of zou ik in principe het 8-uur journaal van 21 maart 2006 kunnen posten. Misschien wel handig dat je dat even duidelijk maakt.:wink:

Vuurwerk-gerelateerd uiteraard! We zagen we laatst een filmpje van een romeinsekaarsen gevecht bijvoorbeeld. Daar is geen nieuw topic voor nodig, dat kan gewoon hier :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

bedoel je dit mischien dit is een show uit japan
met schells van wel 25 inch :)

Laatst bewerkt:
Was wat aan het kijken naar vuurwerk op youtube en kwam het volgende tegen, volgens mij Thailand of zo, ik was altijd onder de indruk van girondola's, nou sla ik stijl achter over van wat hun onder girondola's verstaan:shocked:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dat is een soort uitje, op een ander filmpje is de dreun nog beter te horen.
Jammer dat ze niet verder filmen, er is iemand best geschrokken en vloekt als een gek:)

+ YouTube Video

11 professionele vuurwerkblokken, waarvan 7 Jorge blokken en 4 no name blokken.
11 profblokken Oud en nieuw 2008/2009
JW 338 JW 350 JW 404 JW 414 JW 418 JW 436 no name Cake A Cake B Cake S

+ YouTube Video

Fred je bent geweldig. Met kippevel dit zitten kijken. Ik vind dat die jongen zich nog inhoud met zijn commentaar, ik had me helemaal de grond in geschreeuwd niet normaal! Om zoiets mee te maken, geweldig! Dat Jorge 2'' saluteblok, man man man!!!!

11 professionele vuurwerkblokken, waarvan 7 Jorge blokken en 4 no name blokken.
11 profblokken Oud en nieuw 2008/2009
JW 338 JW 350 JW 404 JW 414 JW 418 JW 436 no name Cake A Cake B Cake S

movie

HOI MENSEN, DIT FILMPJE IS VAN ONS! :D (zie nu ook onze eigen thread)

hopelijk vinden jullie hem mooi! er is ook nog een compilatie en er komen nog twee filmpjes aan!!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan