Filmpjes gevonden op internet deel II

Hier nog een mooi "Duits" bakkie of zeg maar gerust een gruwelijk project van PyroExtrem :D

Een 360° 100K Abo Spezial video, zeer gaaf om te zien !

De opbouw:

Vraagje: wat is dat met de slomo's in de yt filmpjes? Zat gister wat straatfilmpjes van Funke spul te kijken, en vrijwel altijd de 2e helft slomo van het stoken in de 1e helft. IS dat een nieuwe hype ofzo? Wat heeft dat voor toegevoegde waarde, niks toch?

Buurjongen van mij had afgelopen oud en nieuw wat mooi spul kunnen regelen, alleen is hij niet een doorgewinterde freak, toen ik hem vroeg welke blokken dit waren, kon hij mij niet vertellen welke 2 blokken je hierboven ziet.

Volgende ochtend even heen gelopen om te kijken welke blokken het waren, maar de buurjongen in kwestie had alles die nacht in de fik gezet, achteraf gezien had ik zelf direct na het afsteken even moeten kijken, maar helaas. Misschien weet iemand welke blokken dit zijn?
Ik vermoed zelf pools, omdat hij nog een blok over had, en dat was een kometa blok

Mvg,

Fex

Prachtige show inderdaad, vooral de single shots beelden zijn een genot om naar te kijken.

Back
Bovenaan