Filmpje van thuismaak project: Thunderking Battery

DKill_

VWC lid
Aan het eind van oudjaars avond van vorig jaar kregen we een goed idee om een project van te maken, het was namelijk al aardig laat en we hadden nog steeds goedgevulde tassen over met voornaamelijk thunderkings.

We maakten een heksenkring met ongeveer 30 thunderkings, en het resultaat was natuurlijk aardig leuk :)
Dus voor dit oud en nieuw had ik een project bedacht: de Thunderking Battery :devil:

Een batterij van 14x14 schoten: 196 thunderkings.

Hier het resultaat :blink:

http://www.youtube.com/watch?v=q01Hc24tvRM

Volgend jaar staat hij er weer, samen met 2 extra projecten die ik in gedachten heb :)

- DKill_

Laatst bewerkt:
Haha, wat een werk, maar het resultaat mag er dan ook wel wezen zeg, prachtig! :D Goed om te zien dat je het ook nog eens veilig maakt d.m.v. een stellage en een grote open vlakte.

Vraag mij nou alleen af, voor de lol is dit leuker om te maken ja, maar met al die 90s knalcakes op de markt welke gebaseerd zijn op deze single shots, is het dan niet véél goedkoper om dergelijke cakes weg te schieten?

:bye:

Waarschijnlijk wel maar dit is natuurlijk veel leukerder :) mischien dit jaar ipv thunderkings de binkies van marijn kopen zijn stukken goedkoper en knallen harder :D

Ik heb die knalpotjes niet gebruikt, omdat die natuurlijk niet de knal van een thunderking kunnen evenaren, behalve de Thunderking van Herlat natuurlijk.

Maar goed, het ging niet echt om hoeveel het zou kosten, het ging er voornamelijk om dat ik het leuk vond om te maken :)

Weet je wat het is, je beleeft gewoon zo veel plezier aan dit tijdverdrijf. Ik zei het laatst ook al tegen mijn schoonouders, ik vind de voorbereidingen en het bezig zijn voor Oud & Nieuw eigenlijk leuker dan het afsteken en kijken naar het vuurwerk zelf.

Altijd leuk om dit soort projectjes voor bij te zien komen.

Zijn die binkies precies even lang en breed? als dat zo is gebruik ik die wel volgend jaar! Stukken goedkoper en de knal ziet er ook wel beter uit op video.

Ja hij werkte perfect, het tempo lontwerk werkte goed, en slechts 1 thunderking was niet afgegaan, het lontje was in de thunderking uitgegaan.

Laatst bewerkt:
mooi filmpje:thumbsup:
er kwamen er toch ook een paar heel laag dat is het enigge min punt als ze hoger in de lucht zijn vind ik ze namelijk mooier:wink:

Erg netjes gemaakt dit, supper.
Wat zal dit een tijd hebben gekost om dit te maken.
Ook erg leuk om te zien dat jullie het schuin hebben afgestoken.

Back
Bovenaan