Filmpje 2005/2006

Ziet er leuk uit, bedankt voor het delen!

Trouwens, op je eerste filmpje zie je aan het einde een potje met allerlei crackling tails en dan erna rode, wat is dat voor iets?

Ziet er leuk uit, bedankt voor het delen!

Trouwens, op je eerste filmpje zie je aan het einde een potje met allerlei crackling tails en dan erna rode, wat is dat voor iets?

ik zal es ff voor je kijken... we hadden zoveel... dit is ook maar een klein gedeelte van de 2 uur.
Een maat van me weet dat allemaal wel uit zijn hoofd... Zal even kijken of hij hier op het forum wil komen :)

Ja dat dingetje is wel leuk voor te gebruiken in een eigen showtje ofzo.
En lekker veel matten erbij, Mattenfreak zal hier ook wel van genieten.

Ja dat dingetje is wel leuk voor te gebruiken in een eigen showtje ofzo.
En lekker veel matten erbij, Mattenfreak zal hier ook wel van genieten.

En komen een aantal van die dingetjes langs.... ook aan het eind.... (deel 9-10 en 10-10) Ze zijn zeker mooi... en komen nog best hoog ook.

Laatst bewerkt:
he super bedankt man leuke filmpjes... je had inderdaad zat vuurwerk, je zal het naar je zin hebben gehad.. bedankt voor de filmpjes top

he super bedankt man leuke filmpjes... je had inderdaad zat vuurwerk, je zal het naar je zin hebben gehad.. bedankt voor de filmpjes top

Dit Oud & Nieuw wordt het nog harder, nog meer en nog mooier.
Ben zo benieuwd hoe de Leon, Xico en de Guadelupe zijn van Alpeco.
Maar dat zullen jullie in Januari wel zien :p

Heel erg bedankt voor het delen.
De films zijn zeer de moeite waard om te kijken.
Je had een behoorlijk budget overigens om te besteden.
Niet te weinig zoveel vuurwerk.
Leuke mix van legaal en illegaal vuurwerk.
Wat legaal betreft zag ik de collecties van Crown,Diamond en Proline tegenkomen.
Of waren er meer.
Ben benieuwd naar je compilatie van komend oud en nieuw.
Veel plezier alvast.
:cool: :cool:

Heel erg bedankt voor het delen.
De films zijn zeer de moeite waard om te kijken.
Je had een behoorlijk budget overigens om te besteden.
Niet te weinig zoveel vuurwerk.
Leuke mix van legaal en illegaal vuurwerk.
Wat legaal betreft zag ik de collecties van Crown,Diamond en Proline tegenkomen.
Of waren er meer.
Ben benieuwd naar je compilatie van komend oud en nieuw.
Veel plezier alvast.
:cool: :cool:

bedankt!
jah dat klopt, wij zijn altijd het hele jaar al bezig met het volgende oud en nieuw :D
Die collecties hadden we idd, maar we hebben ook van Hol vuurwerk veel, die hebben altijd speciale potten e.d. kijk hier maar eens: http://www.vuurwerk-hol.nl/

We zullen ook voor een beter filmpje zorgen van de Quatro van Weco want die gast van het filmpje had hem geloof ik aan de verkeerde lont aangestoken :frusty:

Guadelupe is een goede ken ik je zo al vertellen is van de nieuwe 49sh line van alpeco....die zijn erg goed mexico/ guadelupe en nog 1 waar de naam mij even van ontschoten is maar ik heb ze ook alle 3 liggen filmpje kan je zien op de alpeco site

Quatrro van Weco ben ik zeer geinteresseerd in.
Kan jij ook voorbeelden noemen van die speciale potten van Hol (naam-Merk)
:cool:

Quatrro van Weco ben ik zeer geinteresseerd in.
Kan jij ook voorbeelden noemen van die speciale potten van Hol (naam-Merk)
:cool:

Nou als je op hun site kikt kun je zien welke potten ze hebben....
maar hier is een lijstje van alle merken dat ze hebben "Black Smith" is hun eigen merk.

Black Smith (eigen merk)
Brilliant
BVD
Crown
Diamond
Diversen
Dynamic
Dynasty Fireworks
First Class
GB
Hardix
High Performance
Panda
Phoenix
Pro - Line
Pyro Magic
Pyro Power Fireworks
Titanium Collection

Guadelupe is een goede ken ik je zo al vertellen is van de nieuwe 49sh line van alpeco....die zijn erg goed mexico/ guadelupe en nog 1 waar de naam mij even van ontschoten is maar ik heb ze ook alle 3 liggen filmpje kan je zien op de alpeco site

Hej ze hebben hun site veranderd!!! Die ziet er beter uit zeg! maaruh dat filmpje is nergens te bekennen... Ook niet op Pyroworld.

Bij filmpje 7 van 10, wordt er op 1:30 een fontijn afgestoken. Waarna die pot begint te schieten, en die heeft een prachtig effect. Enig idee welke pot dit is ? :shocked:

Verder erg mooie filmpjes trouwens:)

Alvast bedankt !:cool:

dat zijn die potten van diamond collection die per 3 in een pakketje zitten bij
7de filmpje 1.30 !!

dat zijn die potten van diamond collection die per 3 in een pakketje zitten bij
7de filmpje 1.30 !!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat zo niet uit mijn hoofd weet maar ik had geloof ik dat jaar geen Diamand. Zoals je mischien al uit eerdere post kan lezen, ben ik geen fan van Diamond. Dat is vooral vanwege de prijs kwaliteit verhouding. Al moet ik zeggen dat er dit jaar zeker een vooruitgang is met Diamond.

Leuke filmpjes Rollende Babba, mooie collectie die je daar opgestookt heb!

In Januari zal ik zeker je filmpjes van 2007-2008 bekijken. :)

Back
Bovenaan