[Film] W Crackling fonteinen - Nog 18 dagen!!!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
En waar toch wel wat ophef over was, de slechte W Crackling fonteinen van Showtime vorig jaar. Wel gefilmd, dus deel ze toch even. Zonde van het geld die dingen, hopende dat ze ze weer op orde hebben voor dit jaar.

Zo wat slecht he.
Ik had er vorig jaar ook 1, gelukkig was dat wel een goede.
Als je 3 Howling wolfs van Dynasty W-shape zet, komt er meer spektakel van af.
En wat howling betreft, deze aftreksels zijn inderdaad om te huilen.

Wt een deceptie waren die dingen inderdaad. Laffe dingen. Hoop dat ze verbeterd zijn aangezien je er dit jaar 17.50 voor moet aftikken dacht ik.

zoo,, die zijn echt zwaar achteruit gegaan! erg jammer, hoop dat ze weer als ouds terug komen, maar dat gebeurt meestal niet, misschien toch volledig overstappen op de belgische fontijnen? die zijn echt super super dik!

Bij mij waren de fonteinen nog slechter, ik had er 3 voor de volle pond a 45eu. Nog steeds boos hierover.

Voor de gemiddelde consument is een wat langere tijdsduur misschien wel leuker. Maar als je een liefhebber bent en vol gas verwacht. De reactie van Mike is veelzeggend ja.

Ik denk dat een consument de fontein in de oude versie ook wel leuk vond. Moet je er wel bij zeggen dat die vrij kort is, maar wel erg heftig.
De versie die heer bovenstaat is gewoon diep triest.

Erg slechte versie dit jaar.. had er helaas zelf ook eentje.
Wat gebeurd er bij die eerste man? :p .. was dat direct 't snellont ofzo?

Fijn ook dat Cafferata zich zo afzijdig houdt in alle topics over deze slechte fontein, geeft wel weer aan met wat voor bedrijf we te maken hebben…

Mooi kantoor trouwens :cool:

Bijlagen

• IMG_6958.JPG
    IMG_6958.JPG
    23,8 KB · Weergaven: 0
Fijn ook dat Cafferata zich zo afzijdig houdt in alle topics over deze slechte fontein, geeft wel weer aan met wat voor bedrijf we te maken hebben…

Mooi kantoor trouwens :cool:

Wie zegt trouwens dat cafferata hier op het forum zit?

Er zitten heel veel importeurs niet op het forum, dat zijn direct slechte ?

Tjonge...

Haha dat lachje van lev-he ,geweldig. Die kan ik me nog goed herinneren van de oude utbunkertje dvd's 2005-2006 :)
Bijna oud en nieuw, ik weet niet hoe deze fontein was maar ik vind het effect wel leuk.
Dan lees je weer 15 euro en dan haal ik liever krakatau in belgie :)

Back
Bovenaan